اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی محور توسعه اقتصادی شهرضا است

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به عنوان یک راهکار اساسی در راستای معضل بیکاری و شکوفایی اقتصادی در شهرستان شهرضا مطرح است.

جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی محور توسعه اقتصادی شهرضا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید رضا عقدایی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا اظهار کرد: تبیین مشی اعتدال در تمام عرصه‌های اجتماعی به عنوان یک اصل مهم و کاربردی  از سوی دولت تدبیر و امید به شمار می‌رود و امیدواریم شاهد تحقق این موضوع در سطح جامعه باشیم.

وی راستگویی با مردم را از مهم‌ترین اهداف دولت یازدهم دانست و ادامه داد: در فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی دروغ‌گویی به عنوان یک عمل نا‌پسند مطرح است و از تمام اقشار جامعه و به ویژه مسئولان امر انتظار می‌رود که نسبت به این مقوله اهتمام داشته باشند.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه آزادی مطبوعات و رسانه‌ها از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، تصریح کرد: نقد‌هراسی از مهم‌ترین آفات مدیریت در نظام اسلامی است و از مجموعه مطبوعات و رسانه‌های شهرستان انتظار دارم که همواره نسبت به بررسی عملکرد بنده و ارائه پیشنهادات لازم در حوزه‌های مختلف اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: البته دامنه نقادی رسانه‌ها نباید به سمت و سوی توهین و نسبت دادن عناوین غیر‌واقعی و ضد‌ارزشی به مسئولان هدایت شود، بلکه این نقادی باید با حرکت در مسیر راستین به رشد و تعالی جامعه در عرصه‌های مختلف کمک کند.

عقدایی در ادامه سخنان خود ارائه گزارش عملکرد از سوی مسئولان و مدیران به مردم را از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرضا دانست و تاکید کرد: از مجموعه مسئولان شهرستان انتظار داریم که نسبت به ارائه گزارش‌های لازم به مردم در مقاطع مختلف اهتمام داشته باشند.

وی معضل بیکاری جوانان را مهم‌ترین مشکلات کنونی شهرضا دانست و افزود: بستر‌سازی مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به عنوان یک اصل اساسی در راستای رفع معضل بیکاری در شهرضا مطرح است و انتظار داریم که مسئولان و مدیران از اعمال هر‌گونه سیاست در راستای فرار سرمایه‌گذاران پرهیز کنند.

این مسئول با اشاره به بحث احداث کارخانه فولاد دانیلی در شهرضا بیان کرد: با احداث این کارخانه صنعتی در شهرضا زمینه اشتغال پایدار هزاران نفر مهیا می‌شود و انتظار داریم که با حمایت مسئولان در آینده نزدیک شاهد تحقق این اصل مهم باشیم.

وی گفت: مجموعه شهرک‌های صنعتی شهرضا در طول یک دهه گذشته رشد قابل توجهی داشته و این موفقیت بزرگ مرهون تلاش و پیگیری مداوم مسئولان شهرستان است.

انتهای پیام/63011/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول