اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اراک:

سارقان کابل‌های انتقال نیرو در اراک دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری سارقان کابل‌های انتقال نیرو در حین ارتکاب جرم و به علت سانحه برق گرفتگی در این شهرستان خبر داد.

سارقان کابل‌های انتقال نیرو در اراک دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، مصطفی ویسمه‌ای گفت: با اعلام سانحه برق گرفتگی مشکوک در یکی از مناطق شهر اراک مأمورین بلافاصله در محل حاضر و علت را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: با جمع‌آوری ادله و مستندات و همچنین بررسی ابعاد سانحه مشخص شد دو نفر با هویت مشخص به انگیزه سرقت کابل انتقال نیرو اقدام و تعدادی برشکاری کابل‌ها را انجام و در حین ارتکاب جرم یکی از آن‌ها دچار سانحه برق گرفتگی شده و به شدت مصدوم شده و در بیمارستان بستری و تحت مراقبت انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: با تحقیقات جامع و گسترده توسط مأموران کلانتری 12 شهرستان اراک، دیگر همدست فرد مصدوم شناسایی، دستگیر و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.

این مسئول انتظامی از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه و هرگونه تحرک مشکوک توسط مجرمین، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/87001/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول