اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال مازندران:

بخش خصوصی با تیم‌داری به کمک ورزش مازندران بشتابد

رئیس هیئت هندبال مازندران گفت: بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری و تیم‌داری در رشته‌های ورزشی مازندران می‌توانند به کمک و ترویج ورزش بشتابند.

بخش خصوصی با تیم‌داری به کمک ورزش مازندران بشتابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس هیئت هندبال مازندران صبح امروز به همراه محمود نائیج رئیس اداره ورزش و جوانان آمل و اعضای کادر فنی و یکی از پیشکسوتان هیئت هندبال این شهرستان که در لیگ دسته یک کشور توپ می‌زنند برای جذب حامی مالی وارد مذاکره با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی شدند.

رئیس هیئت هندبال مازندران در این نشست گفت: ورزش مازندران در سال‌های گذشته در رشته‌های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته و توانسته مدال‌های مختلف جهانی، بین‌المللی، آسیایی و المپیک را در رده‌های مختلف سنی توسط ورزشکارانش به ارمغان بیاورد.

خسرو ابراهیم‌زاده با تاکید بر اینکه ورزشکاران شهرستان آمل نیز سبب تلالو نام این شهر بزرگ در بین دیگر شهرهای مازندران شدند، گفت: در این شهر تیم‌های زیادی در لیگ برتر، لیگ دسته یک و دسته دو باشگاه‌های کشور حضور دارند که سبب افتخار مردم و مسئولان این شهر هستند.

وی با اشاره به اینکه تیم هندبال آمل نیز حدود سه سال است که در لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده استان توپ می‌زند، گفت: در ابتدای فصل سال گذشته نیز این تیم با مشکلات مالی روبه‌رو بوده ولی با توجه به مشکلات موجود با تلاش بازیکنان، عوامل فنی و مسئولان توانست سهمیه خود را در این رقابت‌ها حفظ کند.

رئیس هیئت هندبال مازندران با اشاره به اینکه هم‌اکنون زیاد بخش خصوصی مایل به سرمایه‌گذاری در امر ورزش و تیمداری نبوده و هزینه نمی‌کند، تصریح کرد: ولی تیم‌های مازندرانی همانند والیبال کاله و بسکتبال با ویلچر آمل در رقابت‌های لیگ برتر درخشش خوبی دارند.

ابراهیم‌زاده یادآور شد: در بخش میزبانی از تیم‌های ورزشی نیز مازندران نسبت به استان‌های دیگر سرآمد بوده است.

وی گفت: بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری با تیمداری رشته‌های ورزشی مازندران می‌توانند به کمک و ترویج ورزش بشتابند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل نیز در این نشست گفت: تیمداری بخش خصوصی می‌تواند سبب شود تا مسئولان تیم‌ها و ورزشکاران با فراغت بیشتری به وظیفه اصلی خود بپردازند.

محمود نائیج اذعان داشت: اگر هر گامی در امر ترویج، گسترش و تبلیغ ورزش برداشته شود آمار اعتیاد و درمان را کاهش داده و بر روی سلامت جامعه تاثیر مستقیم می‌گذارد.

مدیرعامل فراورده گوشتی بریون نیز با اعلام اینکه تیم‌های ورزشی آمل در عرصه‌های مختلف باعث افتخار و غرور هستند، گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، تحریم‌ها و قیمت دلار و ارز دست سرمایه‌گذاران برای تیمداری در لیگ‌های مختلف ورزشی بسته شد.

بهرام شهریه اذعان داشت: هندبال نیز یکی از رشته‌های پرطرفدار است که جوانان زیادی در این رشته مشغول به فعالیت هستند.

وی یادآور شد: در جلسه‌ای که این هفته با اعضای هیئت مدیره داریم موضوع را با آنها مطرح و در جریان می‌گذارم.

مدیر تیم هیئت هندبال آمل نیز با تاکید بر اینکه امسال هم برای حفظ سهمیه در این مسابقات مقابل رقبای خود حاضر شدیم، گفت: با دو پیروزی، دو شکست و یک تساوی با کسب پنج امتیاز در رده دوم گروه شمال کشور جای داریم و حتی به صعود مرحله پلی اف این دوره از رقابت‌ها نیز امید داریم.

حسن علمباز گفت: امسال برای سومین سال است که که به عنوان تنها نماینده شمال کشور در این مسابقات شرکت داریم و با توجه به اینکه حامی و اسپانسری نداریم حمایت بخش خصوصی می‌توان بسیار این تیم را در جذب بازیکن و دیگر بخش‌ها در راه صعود به مرحله حذفی و بالا رفتن از این مرحله نیز کمک کند.

انتهای پیام/86012/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول