اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توسعه‌ای ایرانگردی و جهانگردی:

برنامه‌ای برای تدوین سیاست‌های تبلیغاتی گردشگری وجود ندارد

مدیرعامل شرکت توسعه‌ای ایرانگردی و جهانگردی گفت: هیچ برنامه میان‌مدت، کوتاه‌‌مدت و یا بلندمدتی برای تدوین سیاست‌های تبلیغاتی و معرفی ایران به بازار جهانی گردشگری نداریم.

برنامه‌ای برای تدوین سیاست‌های تبلیغاتی گردشگری وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دلاور بزرگ‌نیا امشب در آیین افتتاحیه نمایشگاه «صد آگهی صد‌ خاطره» در سالن اجتماعات اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، اظهار داشت: مازندران قابلیت‌ها و ویژگی‌های ممتازی دارد.

وی بیان داشت: امیدواریم صحبت‌هایی که درباره تبلیغات و برندسازی محصولات این استان می‌شنویم، سرنوشت حرف‌های مشابه را پیدا نکند.

بزرگ‌نیا با بیان اینکه تبلیغات یک هنر است، تصریح کرد:‌ همان‌طور که یک نقاش باید اجزای کار خود را بشناسد و نگاه درست و خلاقانه‌ای را به مخاطب منتقل کند، در تبلیغات نیز باید همین ویژگی‌ها وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فاصله زیادی بین فضای علمی و محیط اجرایی وجود دارد، یادآور شد:‌ باید این فاصله را کاهش دهیم تا ایده‌ای که در فضای علمی تولید می‌شود را بتوان به‌درستی در محیط اجرایی، به کار بست.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر ساده‌ترین تعریف تبلیغات را معرفی محصول بدانیم، باید بررسی کنیم و ببینیم که محصولات گردشگری را چگونه معرفی کرده‌ایم.

جاذبه گردشگری ایران برای اروپاییان کویر است

وی ادامه داد: در بررسی نمایشگاه‌هایی که در اروپا داشتیم مشاهده کردیم که بیشترین پوسترها از استان‌های شمالی و سرسبز است در حالی که باید می‌دانستیم آنچه یک اروپایی را برای دیدن ایران تحریک می‌کند، کویر است.

بزرگ‌نیا با اشاره به اینکه بازارهای هدف گردشگری را نمی‌شناسیم و این ضعف تاکنون وجود داشته است، خاطرنشان کرد: هیچ برنامه میان‌مدت، کوتاه‌مدت و یا بلندمدتی برای تدوین سیاست‌های تبلیغاتی و معرفی ایران به بازار جهانی گردشگری نداریم و از افرادی که در این زمینه، ایده ارائه کنند استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید گردشگری را یک محصول دید، افزود: برندسازی در حوزه گردشگری از اقداماتی است که باید صورت گیرد.

به گزارش فارس، نمایشگاه عکس «صد آگهی صد خاطره» تا دهم بهمن‌ماه در محل اداره‌کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان مازندران دایر است و در حاشیه این نمایشگاه در عصر روز دهم بهمن‌ماه همایش تبلیغات و برند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86007/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول