اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق یزد:

برای برق‌رسانی به روستای طامهر بالغ بر 7میلیارد ریال هزینه شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: برای برق‌رسانی به روستای طامهر به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان یزد، بالغ بر 7میلیارد ریال هزینه شده است.

برای برق‌رسانی به روستای طامهر بالغ بر 7میلیارد ریال هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا صحتی، بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای با بخشدار و اعضای شورای شهر زارچ با تشریح پروژه‌های برق رسانی به منطقه زارچ اظهار داشت: روند برق‌رسانی به مناطق مختلف بخش زارچ، تسریع شده است.

وی افزود: طرح برق‌رسانی به روستای طامهر با تبدیل افزون بر 12هزار متر شبکه فشار متوسط تک سیمه به سه سیمه و احداث 12 هزار متر شبکه روکشدار جدید در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به نصب یک دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت 50 کیلولت آمپر و احداث 100 متر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار، عنوان کرد: برای تکمیل پروژه برق‌رسانی به روستای طامهر بالغ بر 7 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه برق‌رسانی به طامهر مراحل نهایی را پشت سر می‌گذارد و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

صحتی، صعب‌العبور بودن مسیر احداث شبکه، کوهستانی بودن و نداشتن راه مناسب برای نصب تیر برق را از عوامل تاثیرگذار در افزایش زمان اجرای این طرح برشمرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روشنایی بلوار پیام نور و شهرک دانشگاه زارچ خاطرنشان کرد: بر اساس توافق‌نامه انجام شده، تامین چراغ و کابل مورد نیاز این دو منطقه توسط بخشداری و نصب تیر و تامین انرژی الکتریکی توسط شرکت توزیع برق انجام شد.

صحتی همچنین با اشاره به ساماندهی روشنایی روستاهای چرخاب و ‌اله آباد زارچ بیان کرد: در این طرح بهینه سازی حدود 80 اصله تیر برق تعویض و دو دستگاه ترانسفورماتور از محل بودجه بند 69 برق روستایی احداث و به پایان رسیده است.

به گزارش فارس، بخش زارچ در 15 کیلومتری غرب یزد قرار گرفته و دارای بیش از 18 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/2464/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول