اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر:

شهروندان در تأمین امنیت نقش اساسی دارند

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: شهروندان در تأمین امنیت جامعه نقش اساسی ایفا می‌کنند.

شهروندان در تأمین امنیت نقش اساسی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سیدجعفر طباطبایی عصر امروز در جلسه شورای تأمین این شهرستان اظهار کرد: تمام فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی بدون وجود امنیت میسر نمی‌شود و همه سازمان‌های امنیتی نظیر نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در این امر دخیل هستند. 

وی افزود: در همین راستا تلاش در راستای ایجاد امنیت مطلوب با جذب مشارکت‌های مردمی باید سرلوحه امور قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه برای پیشرفت هر جامعه و کشوری امنیت، مقوله و مؤلفه‌ای ضروری است تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان بندر ماهشهر همه دستگاه‌های ذی‌ربط با اقتدار این نظم و امنیت را در این شهرستان برقرار و برای تثبیت آن تلاش می‌کنند.

وی اذعان داشت: دستاوردهای مهمی از قبیل پیشرفت، شکوفایی استعدادها، بروز و ظهور ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، همگی در سایه امنیت مطلوب و پایدار میسر می‌شود.

طباطبایی با بیان اینکه مشارکت شهروندان در رعایت قانون باعث امنیت در جامعه و پیشگیری از جرم و ناامنی می‌شود، متذکر شد: امنیت اجتماعی، باعث آسایش و آرامش شهروندان برای برخورداری از یک زندگی سالم در جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ناهنجاری‌های اخلاقی، اعتیاد، فضای مجازی، ترافیک و مشکلات خانوادگی، مهم‌ترین تهدیدها برای جامعه به ویژه دانش‌آموزان و جوانان امروز است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر با تأکید بر نقش شهروندان در تأمین امنیت، افزود: تأمین امنیت پایدار جز با مشارکت و همکاری مستمر و تنگاتنگ شهروندان میسر نمی‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: شهروندان و خانواده‌ها نقش به‌سزایی در تأمین امنیت و جلوگیری از ناامنی در جامعه دارند که باید این نقش به خوبی نهادینه و فرهنگ‌سازی‌ لازم در این ارتباط صورت بگیرد.

انتهای پیام/72016/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول