اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ خبر داد

افزایش کانون‌های فرهنگی ـ هنری کبودراهنگ به 50 مورد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ گفت: کانون‌های فرهنگی ـ هنری کبودراهنگ تا پایان سال به 50 مورد افزایش می‌یابد.

افزایش کانون‌های فرهنگی ـ هنری کبودراهنگ به 50 مورد

حسین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر کارهای نمایشی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌ کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در دهه فجر استفاده می‌شود، گفت: 33 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد برنامه‌های شاد و هنری را برای اجرا در این ایام تدارک دیده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ با بیان اینکه کانون‌های مساجد نیز برنامه‌هایی را برای این ایام در نظر گرفته‌اند، افزود: هر کدام از کانون‌ها یک شب برنامه فرهنگی دارند و مسابقه کتبی نیز در این روزها برگزار خواهد شد.

وی از برنامه افزایش کانون‌های فرهنگی ـ هنری خبر داد و اظهار کرد: به بخشداران شیرین‌سو و گل‌تپه اطلاع‌رسانی شده تا در صورت امکان نسبت به ایجاد این کانون‌ها و افزایش آنها اقدام کنند.

جعفری ابراز امیدواری کرد کانون‌های شهرستان تا پایان سال به 50 مورد افزایش یابد.

وی در پایان یادآور شد: برنامه‌های دیگری از جمله مسابقات فرهنگی و برنامه‌های هنری نیز در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شده که در روزهای آتی در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول