اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تصمیمی که امروز اتخاذ شد؛

تعطیلی تمرینات مقدمه انحلال تیم فوتسال گیتی‌پسند

باشگاه گیتی‌پسند در اقدامی عجیب و به منظور فرافکنی برای نتایج ضعیف این تیم، تمریناتش را تعطیل کرد تا نشان دهد که در تصمیمش برای انحلال تیم فوتسال گیتی‌پسند مصمم است.

تعطیلی تمرینات مقدمه انحلال تیم فوتسال گیتی‌پسند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از شکست تیم گیتی‌پسند برابر تیم دبیری تبریز، فاصله امتیازات نماینده اصفهان با تیم دبیری به 9 امتیاز رسیده و تیم اصفهانی شانس قهرمانی در لیگ را به طور کامل از دست داد.

روز گذشته مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند احتمال انحلال این تیم را مطرح کرد و امروز نیز به دستور علی طاهری تمرینات تیم گیتی‌پسند تعطیل شد تا شائبه انحلال این تیم قوت بیشتری بگیرد.

قرار بود شب گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند برگزار شده و در مورد انحلال یا ادامه فعالیت این تیم تصمیم‌گیری‌ شود که این جلسه منتفی شده و قرار است امشب در صورت حضور اعضای هیئت مدیره برگزار شود.

به گزارش فارس، تیم گیتی‌پسند فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ را کسب کرد اما در این فصل به عنوان مدافع عنوان قهرمانی نتوانست نتیجه در خور انتظاری به دست بیاورد و از دست رفتن قهرمانی در این فصل موجب شد تا مدیران باشگاه اصفهانی برای فرافکنی بحث انحلال این تیم را مطرح کنند تا از این طریق افکار عمومی نسبت به نتایج ضعیف به دست آمده منحرف شوند.

به گزارش فارس، در حال حاضر تیم دبیری تبریز صدرنشین لیگ برتر فوتسال است و تیم اصفهانی نیز با شکست اخیر به رده سوم سقوط کرده است.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول