اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمشید غدیری به نیمکت شهرداری یاسوج نزدیک شد

مذکور فرجی سرمربی موقت شهرداری یاسوج در مقابل گیتی‌پسند اصفهان

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: مذکور فرجی سرپرست این تیم پس از استعفای هادی برگی‌زر هدایت تیم را به صورت موقت در بازی با گیتی‌پسند اصفهان بر عهده دارد.

مذکور فرجی سرمربی موقت شهرداری یاسوج در مقابل گیتی‌پسند اصفهان

محمدعلی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به این سؤال که چه کسی سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج خواهد شد، اظهار کرد: ظرف امروز و فردا سرمربی تیم را انتخاب می‌کنیم.

وی گفت: برای بازی روز یک‌شنبه شش بهمن در مقابل تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان هدایت تیم به صورت موقت بر عهده مذکور فرجی سرپرست این تیم است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری یاسوج در همین حال و بنا به اصرار خبرنگار فارس که در نهایت چه کسی سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج خواهد بود از جمشید غدیری سرمربی سابق این تیم به عنوان گزینه اصلی نام برد.

به گزارش فارس، پس از این که در فصل قبل لیگ دسته اول فوتبال کشور مشکلاتی در این رده از فوتبال کشور ایجاد شد و برخی از محرومیت‌ها شامل حال مربیان و بازیکنان تیم‌های مختلف گردید، جمشید غدیری نیز از مربی‌گری تیم فوتبال شهرداری یاسوج کنار رفت.

پس از کنار رفتن غدیری هدایت تیم به جواد زرینچه سپرده شد و به مدت دو ماه این تیم توسط زرینچه و کمک وی رضا شریفی تمرین داده شد.

جواد زرینچه هم به ناگاه و پیش از آغاز رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان به یاسوج نیامد و در چند بازی هدایت تیم به شریفی سپرده شد تا این که هادی‌ برگی‌زر به عنوان مربی تیم انتخاب شد.

پس از گذشت هفده هفته از این رقابت‌ها وقتی شهرداری یاسوج نتوانست نتایج خوبی کسب کند شنیده‌ها حاکی است که پس از استعفای برگی‌زر هدایت تیم دوباره به جمشید غدیری سپرده شود.

انتهای پیام/2571/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول