اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول

نفت مسجدسلیمان برای صدرنشینی راهی کرمانشاه شد

در لیگ دسته اول فوتبال نفت مسجدسلیمان برای صدرنشینی راهی کرمانشاه شد تا در برابر راهیان این شهر قرار گیرد.

نفت مسجدسلیمان برای صدرنشینی راهی کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر امروز دیدارهایی در گروه دوم مسابقات برگزار می‌شود.

در یکی از بازی‌های این هفته تیم نفت مسجد سلیمان در کرمانشاه میهمان راهیان این شهر خواهد بود.

نفتی‌های مسجد سلیمان که در نیم فصل اول نتایج جالبی را نگرفتند در نیم فصل دوم مسابقات تاکنون بسیار خوب ظاهر شده و بار دیگر چهره یک مدعی به خود گرفته‌اند.

این تیم در حالی در این هفته از رقابت‌ها در برابر حریف خود به میدان می‌رود که هم‌اکنون با 24 امتیاز جایگاه سوم جدول را در اختیار دارد و فاصله ‌ای یک امتیازی با صدرنشین رقابت‌ها دارد.

نفتی‌ها که فصل قبل نیز تا آستانه صعود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر نیز راه یافتند در این فصل نیز قصد دارند خود را به عنوان یکی از تیم‌های مدعی مطرح سازند.

این تیم در دیدار امروز خود در برابر راهیان کرمانشاه به کسب امتیاز نیازی مبرم دارد تا بتواند همچنان در کورس با مدعیان صعود باقی بماند.

اما در سوی دیگر راهیان کرمانشاه قرار دارد که در رده‌های میانی جدول قرار دارد و با 20 امتیاز در  جایگاه هفتم ایستاده است.

این تیم البته با توجه به فاصله کم امتیازات در بالای جدول می‌تواند خود را به عنوان یک مدعی به سایر رقیبان نزدیک کند و بر همین اساس در پی سه امتیاز این بازی خانگی خواهد بود.

انتهای پیام/72008/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول