اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور صورت می‌گیرد

قضاوت داور جوان گچسارانی در بازی تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، محمد راهی داور جوان گچسارانی بازی حساس تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان را قضاوت می‌کند.

قضاوت داور جوان گچسارانی در بازی تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برای همه کشور شناخته شده است و اکنون این استان در خصوص داوری فوتبال در همه مقاطع در کل کشور شناسنامه‌دار است.

وی به داوران بزرگ این استان در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: افرادی چون حمزه کارگر، نوذر رودنیل، خداداد افشاریان، مرحوم شجاعت محمدیان، صفدر احمدی، غلام آموزگار و امروزه هم جوانانی همچون روح‌الله شریفی و محمد راهی و همچنین آرمان قنبرزاده در کشور درخشیده‌اند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از تجارب گران‌بهای این داوران در همه سطوح ملی و بین‌المللی فوتبال گفت و افزود: این داوران در آینده می‌توانند معلمانی خوب برای جامعه داوری استان باشند.

موسوی تصریح کرد: از همه این داوران ارزشمند فوتبال استان انتظار داریم که دانش و معلومات خود را به هر طریق ممکن در اختیار داوران جوان استان قرار دهند تا همچون گذشته بتوانیم در این عرصه افتخارآفرین باشیم.

این مسئول، به قضاوت محمد راهی داور ملی فوتبال کشور در بازی حساس فردا یک‌شنبه هشت دی‌ماه میان تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت مسجد سلیمان اشاره کرد و گفت: این دیدار با قضاوت جمشید محمدی، سعید قاسمی و محمد راهی داور گچسارانی و با نظارت حیدر شکور در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2571/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول