اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

گاز جایگاه فرزانگان قطع نیست/ کاهش ظرفیت سوخت‌گیری

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر جایگاه فرزانگان که تنها جایگاه سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان است کاهش پیدا کرده و این اتوبوس‌ها تنها از شب تا صبح در این جایگاه سوخت‌گیری می‌کنند.

گاز جایگاه فرزانگان قطع نیست/ کاهش ظرفیت سوخت‌گیری

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورا عنوان کرده که گاز جایگاه فرزانگان قطع شده و این موضوع سبب غیر‌فعال شدن 50 درصد از اتوبوس‌های گاز‌سوز فعال در شهر شده است، آیا این موضوع صحت دارد، اظهار کرد: گاز این جایگاه قطع نشده و تنها زمان سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز فعال در اصفهان کاهش پیدا کرده است.

وی به دلیل اصلی کاهش زمان سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: اختلافات بین شرکت نیک‌اندیش به عنوان کار‌گذار جایگاه‌های CNG و شرکت گاز از دلایل اصلی این موضوع محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه در حال حاضر تنها ظرفیت سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: اتوبوس‌های گاز‌سوز فعال در اصفهان تنها از شب تا صبح در جایگاه فرزانگان سوخت‌گیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه در گذشته اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان در نوبت صبح تا بعد از ظهر و در ساعت پنج صبح تا 17 بعد از ظهر در این جایگاه سوخت‌گیری می‌کرده‌اند، گفت: اما در حال حاضر این اتوبوس‌ها تنها در ساعت 22 تا 10 صبح قادر به سوخت‌گیری در جایگاه فرزانگان هستند.

روحانی با اشاره به اینکه در گذشته 430 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز در اصفهان فعالیت می‌کرده‌اند، تاکید کرد: اما در شرایط فعلی به دلیل کمبود سوخت CNG تنها حدود 100 تا 150 دستگاه از این اتوبوس‌ها در جایگاه فرزانگان سوخت‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام/63004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول