اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه:

310 دستگاه از اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان غیر‌فعال شده‌اند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر نبود سوخت سبب غیر‌فعال شدن 310 دستگاه از اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان شده است.

310 دستگاه از اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان غیر‌فعال شده‌اند

سیدعباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه از مدت‌ها پیش تاکنون ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان با مشکلات بسیاری برای فعالیت اتوبوس‌های گاز‌سوز خود مواجه است، اظهار کرد: در گذشته 460 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز در شهر اصفهان فعالیت می‌کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته نبود سوخت CNG سبب ایجاد اخلال در روند فعالیت این اتوبوس‌ها شده است، اضافه کرد: شهرداری و اتوبوس‌رانی اصفهان نیز به دلیل نبود سوخت برای فعالیت اتوبوس‌ها نسبت به دیزلی کردن تعدادی از این اتوبوس‌ها اقدام کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه حمل و نقل مردم به دلیل نبود سوخت برای اتوبوس‌های گاز‌سوز در سطح شهر نباید با مشکل مواجه شود، تصریح کرد: در حال حاضر اتوبوس‌رانی نسبت به دیزلی کردن 50 دستگاه از اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه همچنین در حال حاضر نبود سوخت سبب غیر‌فعال شدن 310 دستگاه از اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان شده است، ادامه داد: همچنین تعدادی از این اتوبوس‌ها تا اواخر امسال و اوایل سال آینده به دلیل فرسوده شدن از رده خارج می‌شوند.

روحانی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها جایگاه فرزانگان تنها از شب تا صبح برای سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان در اختیار این ناوگان قرار دارد، تاکید کرد: در چنین شرایطی نیز تنها امکان سوخت‌گیری 50 دستگاه از اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان در جایگاه فرزانگان امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه از پنج، شش سال گذشته هیچ اتوبوس گاز‌سوزی در کشور تولید و توزیع نشده است، افزود: در حال حاضر تنها اتوبوس‌های دیزلی در کشور تولید و توزیع می‌شود، چراکه هزینه‌های فعالیت اتوبوس‌های گاز‌سوز مقرون به صرفه نیست.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه هزینه‌های تعمیرات و نگهداری اتوبوس‌های گاز‌سوز را بسیار بالا دانست و گفت: هزینه‌های بالای تعمیرات و نگهداری اتوبوس‌های گاز‌سوز تنها سبب افزایش بدهکاری‌های این ناوگان می‌شود.

انتهای پیام/63004/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول