اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس:

مواد مخدر روان‌گردان جزو 4 تهدید اصلی دنیا محسوب می‌شود

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی موضوع مواد مخدر روان‌گردان است چراکه جزو چهار تهدید اصلی در دنیا محسوب می‌شود.

مواد مخدر روان‌گردان جزو 4 تهدید اصلی دنیا محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، محمدرضا ابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سخنانی با اشاره به اینکه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر از مهم‌ترین اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس است اظهار داشت: فعالیت‌های بسیار خوبی در راستای مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در شهرستان لامرد صورت گرفته است.

وی افزود: باید این فعالیت‌ها به‌خوبی در رسانه‌ها انعکاس پیدا کند تا مردم نیز از آن اطلاع داشته باشند.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس خاطرنشان کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی موضوع مواد مخدر روان‌گردان است چراکه جزو چهار تهدید اصلی در دنیا محسوب می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در چند سال گذشته در عرصه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در سطح استان فارس انجام شده است اما همچنان ورود این مواد ویران‌گر به کشور ادامه دارد که باید تلاش‌ها افزایش پیدا کند تا این معضل بزرگ به صورت جدی مهار شود.

وی اضافه کرد: امروز خطر مواد مخدر صنعتی و به ویژه شیشه از بمب اتم بیشتر شده چراکه هدف از مواد مخدر صنعتی نابودی جوانان است که موتور محرکه کشور هستند.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مکلف هستند نسبت به موضوع مواد مخدر ورود جدی پیدا کنند و حساسیت‌سازی در این زمینه را باید ایجاد کنند.

ابراهیمی در همین زمینه ابراز داشت: به دنبال آن هستیم که با همکاری رسانه‌های جمعی موضوع مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر را به لایه‌های جامعه بکشانیم و انقلابی در این عرصه به وجود آید.

وی تصریح کرد: آموزش‌های ضمن خدمت مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر ویژه کارکنان دولت به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

ابراهیمی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: باید از توان بالای روحانیت در عرصه مبارزه و پیشگیری با پدیده شوم مواد مخدر نیز به‌خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول