اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 ماه اخیر

16 نفر بر اثر گاز گرفتگی در قزوین جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین از افزایش قابل توجه متوفیات با موضوع گاز گرفتگی ابراز نگرانی کرد و گفت: 16 نفر بر اثر گاز گرفتگی طی دو ماه اخیر در این استان جان باختند.

16 نفر بر اثر گاز گرفتگی در قزوین جان باختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان قزوین، محمد عاشوری ضمن ابراز نگرانی از تعداد غیرمعمول متوفیان ناشی از گاز گرفتگی در خصوص اهتمام هرچه بیشتر شهروندان بر رعایت موارد ایمنی هشدار داد.

وی تصریح کرد: طی دو ماه اخیر (آذر و دی) 16 نفر بر اثر مسمومیت با گاز co جان باختند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال‌های گذشته افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین افزود: از مجموع 16 مورد که با این موضوع به پزشکی قانونی ارجاع شده‌اند، هفت نفر مربوط به دی ماه (سه نفر مرد و چهار نفر زن) و 9 نفر مربوط به آذرماه (شش نفر مرد و سه نفر زن) بوده‌اند.

عاشوری ادامه داد: آمارهای موجود حاکی از تعداد سه نفر (همگی مرد) در دی 91 و سه نفر (دو نفر مرد و یک نفر زن) در آذر 91 بوده و در مقایسه این آمار افزایش مقایسه‌ای ملموس است.

این مسئول خاطرنشان کرد: علت فوت 10 نفر از این تعداد در دست بررسی است.

انتهای پیام/77002/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول