اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شدن جمشیدی منتفی شد

سلطان‌حسینی گزینه اصلی برای سکانداری ورزش اصفهان

با منتفی شدن مدیرکلی احمد جمشیدی در اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، در حال حاضر محمد سلطان حسینی گزینه اصلی سکانداری ورزش اصفهان است.

سلطان‌حسینی گزینه اصلی برای سکانداری ورزش اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چهار هفته قبل بود که محمدرضا محمدجواهری در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران اصفهانی از استعفایش خبر داد.

پس از استعفای جواهری، قرار بود سرپرست موقتی برای اداره ورزش و جوانان استان اصفهان منصوب‌ شده و پس از مدتی متولی جدید ورزش دیار زاینده‌رود معرفی شود.

با این‌ حال در شرایطی که چهار هفته از بدون رئیس بودن ورزش اصفهان سپری می‌شود، همچنان خبری از معرفی مدیرکل جدید نیست.

در روزهای گذشته خبرگزاری فارس دراین‌باره اطلاع‌رسانی‌های کاملی را داشت و در خبرهای قبلی اشاره کردیم تا هفته گذشته احمد جمشیدی گزینه اصلی مدیر کلی ورزش و جوانان استان اصفهان بود که به دلیل مخالفت وزارت ورزش و جوانان انتخاب وی منتفی شد.

در حال حاضر محمد سلطان‌حسینی گزینه اصلی مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان محسوب می‌شود و درصورتی‌که اتفاق خاصی رخ ندهد، حکم وی در روزهای آینده ابلاغ خواهد شد تا ورزش اصفهان از بلاتکلیفی فعلی رهایی پیدا کند.

سلطان‌حسینی عضو پژوهش‌گاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و در دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه اصفهان مشغول به تدریس است.

وی همچنین دو سال قبل به عنوان نخستین رئیس هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش فارس، در مدت یک ماه گذشته گزینه‌های زیادی برای جانشینی جواهری معرفی‌شده‌اند که استانداری اصفهان و وزارت ورزش و جوانان با هر کدام از این گزینه‌ها مخالفت کرده‌اند و با وجودی که مدیرکلی سلطان حسینی قطعی شده، اما بعید نیست یک بار دیگر این انتخاب با مخالفتی مواجه شده و همچنان روند بدون رئیسی ورزش اصفهان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول