اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای ترافیک کرمان:

تکیه بر بودجه دولتی پاسخگوی کارها نیست

دبیر شورای ترافیک استان کرمان گفت: تکیه بر بودجه دولتی راه درستی نبوده و به هیچ‌وجه پاسخگو نیست.

تکیه بر بودجه دولتی پاسخگوی کارها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا حکاک‌زاده ظهر امروز در جلسه کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی استان کرمان با اشاره به اینکه حمل و نقل سرمایه‌گذاری ملی است، اظهار داشت: ‌باید سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر و مطالعه کافی حداقل در 50 درصد کار مشارکت کرده و از محل بهره‌برداری و عوارض آن استفاده کند.

وی تصریح کرد: مسائل اقتصادی اساس و زیربنای مطالعه ایجاد راه است و اعتبار این طرح‌های ریلی حدود 32 هزار میلیارد تومان ‌و اعتبار مصوب سال 91 برای اجرای این طرح‌ها حدود یک‌هزار و 975 میلیارد تومان بوده است.

حکاک‌زاده‌ با اشاره به اینکه تکیه بر بودجه دولتی راه درستی نبوده و به هیچ‌وجه پاسخگو نیست، عنوان کرد:‌ باید به سمتی برویم که شیوه تفکر درباره حمل و نقل را تغییر دهیم و ایجاد بستر لازم مدیریتی هدف کار ما است.

دبیر شورای ترافیک استان کرمان بیان داشت: در دنیا حدود 27 درصد سرمایه‌گذاری به هزینه‌های نگهداری تخصیص داده می‌شود و در کشور ما تنها سه درصد در بودجه پیش‌بینی شده که همان هم اختصاص داده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد مدیریت استان کرمان و کشور ‌باید رویکرد بخش خصوصی باشد، ابراز داشت: رویکرد جدیدی که باید به ویژه در نمایندگان مجلس باشد، توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

حکاک‌زاده افزود: در حال حاضر 49 طرح راه‌آهن در کشور در دست اجرا است که حدود شش طرح از آنها مانند کرمان ـ زاهدان تکمیل شده و مابقی پیشرفت فیزیکی از یک تا پنج درصد دارند.

انتهای پیام/‌80018/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول