اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری اصفهان:

به‌کار‌گیری افراد بازنشسته در شهرداری منع قانونی ندارد

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با بیان اینکه به کار‌گیری افراد بازنشسته در شهرداری منع قانونی ندارد، گفت: دولت در این زمینه هیچ منع قانونی را لحاظ نکرده است.

به‌کار‌گیری افراد بازنشسته در شهرداری منع قانونی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالقاسم گلستان‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به توجه شهرداری به تمام نیاز‌های شهری در راستای تدوین لایحه بودجه اظهار کرد: تهیه و تدوین لایحه بودجه شهرداری اصفهان با برنامه‌ریزی و انجام پژوهش‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مصوبه مدیریت سلامت در جلسه گذشته شورای شهر تصویب شده است و شورای شهر طی سه ماه باید ساز و کار‌های قانونی اجرای این مصوبه را مشخص کند.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان در اعتراض به شورای شهر مبنی بر کمبود اعتبارات اختصاص یافته به مساجد گفت: در حال حاضر مساجد شهر اصفهان با مشکل کمبود اعتبار مواجه نیستند و هر ساله شهرداری اصفهان بودجه‌های خوبی را به مساجد اختصاص می‌دهد.

وی به راه‌اندازی بازار‌های کوثر در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد بازار‌های کوثر ممکن است بر روی کار‌کرد و عملکرد کسبه جزء موجود در مناطق اثر بگذارد، اما در حال حاضر مردم رضایت بسیاری از کالا‌های ارائه شده در این بازار‌ها دارند.

گلستان‌نژاد قیمت اجناس و کالا‌ها را در سطح شهر بسیار متفاوت دانست و تاکید کرد: شورای سوم با سیاست رسیدگی به نیاز‌های مردم در سطح شهر بازار‌های کوثر را در اصفهان راه‌اندازی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ارزیابی صورت گرفته از شهروندان در راستای وضعیت فعالیت بازار‌های کوثر مثبت بوده است، افزود: شهرداری با راه‌اندازی بازار‌های کوثر تلاش کرده است که به نیاز‌های مردم در سطح شهر پاسخ بدهد.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان گفت: استخدام نیرو در شهرداری اصفهان شفاف است و نیرو‌های شهرداری در یک روند قانونی استخدام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به کار‌گیری افراد بازنشسته در شهرداری منع قانونی ندارد، اظهار کرد: دولت در این زمینه هیچ منع قانونی را لحاظ نکرده است.

انتهای پیام/63004/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول