اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 و 7 اسفند

همایش تخصصی مدیران فنی و تولید صنعت کاشی در یزد برگزار می‌شود

رئیس بنیاد نخبگان یزد از برگزاری همایش تخصصی مدیران فنی و تولید صنعت کاشی و سرامیک ایران در یزد خبر داد.

همایش تخصصی مدیران فنی و تولید صنعت کاشی در یزد برگزار می‌شود

قاسم امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار کرد: همایش تخصصی مدیران فنی و تولید صنعت کاشی و سرامیک ایران، ششم و هفتم اسفندماه در بنیاد نخبگان استان یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه دادد: این همایش با حضور کارشناسان خبره این صنعت و مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، رئیس خانه صنعت و معدن استان یزد و انجمن صنایع لعاب و رنگدانه‌های سرامیکی ایران برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد نخبگان یزد با اشاره به اینکه ایران چهارمین کشور تولیدکننده و صادرکننده بزرگ کاشی و سرامیک دنیا به شمار می‌رود، افزود: در حال حاضر صنعت کاشی و سرامیک ایران به جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور دست یافته و سهم بزرگی از اشتغال مولد، تولید ناخالص داخلی و صادرات غیرنفتی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: ارائه راهکارهایی در راستای استفاده بهینه از امکانات موجود، به اشتراک گذاردن تجربیات علمی و اجرایی تولیدکنندگان، دانشگاهیان و متخصصان در زمینه کاشی و سرامیک، تبیین آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این زمینه و بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا در تولید کاشی و سرامیک از اهداف برگزاری این همایش است.

رئیس بنیاد نخبگان یزد ادامه داد: محورهای این همایش چاپ دیجیتال و جوهرهای چاپ، نانوتکنولوژی و نانو سرامیک‌ها، سرامیک‌های نوین، انرژی، محیط زیست و استانداردها، فرآیندها، تکنولوژی‌های نوین و بومی‌سازی قطعات و ماشین‌آلات، فرآوری مواد اولیه معدنی و بالا بردن خلوص مواد اولیه در معادن ایران، بازاریابی و فروش و جایگاه هنر در طراحی و لعاب کاشی و سرامیک است که طی 2 روز همایش به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

امیریان همچنین از بخش ویژه این همایش با هدف تجاری‌سازی و با هدف اجرایی کردن نوآوری‌ها و اختراعات به عنوان یکی از بخش‌های اصلی اشاره کرد و افزود: در این بخش به معرفی نوآوری‌ها و اختراعات در زمینه کاشی و سرامیک پرداخته شده و زمینه به کارگیری و تجاری‌سازی آن‌ها فراهم خواهد شد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش تا سوم اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس Cint.ir ثبت‌نام یا با شماره 5259007-0351 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول