اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی خبر داد

اعزام تیم شطرنج استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی از اعزام تیم شطرنج این استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام تیم شطرنج استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور

کامران مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی رده‌های سنی 8، 10، 12، 14، 16 و 18 سال دختران از 8 تا 14 اسفند به میزبانی استان قزوین و مسابقات قهرمانی رده‌های سنی 14، 16 و 18 سال پسران از 7 تا 13 اسفند ماه به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی ادامه داد: با توجه به آمادگی بسیار خوب شطرنج‌‌بازان پیش‌بینی می‌شود شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران استان در این دوره از رقابت‌ها باشیم.

مدنی از بسته شدن تقویم ورزشی سال آینده این هیئت خبر داد و خاطرنشان ساخت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، برگزاری مسابقات در رده‌های مختلف سنی، حضور در مسابقات کشوری، تلاش به منظور کسب مدال در مسابقات خارجی و... از برنامه‌های اولویت‌دار این هیئت در سال آینده است.

وی گفت: به دلیل فشارهایی که امسال در برگزاری مسابقات کشوری به میزبانی اراک به هیئت وارد شد، سال آینده پیشنهاد میزبانی هیچ رویداد بزرگ ورزشی را به فدراسیون ارائه نکردیم همچنین با اعتقاد بر اینکه میزبانی رویدادهای کوچک در شان استان نیست، میزبانی مسابقات کوچک را نیز قبول نکردیم.

رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی بیان داشت: امسال به دلیل کمبود اعتبارات شاهد حضور کمرنگ شهرستان‌ها در مسابقات استانی و کشوری بودیم که تلاش داریم سال آینده زمینه حضور پر رنگ شهرستان‌ها در مسابقات مختلف را فراهم سازیم.

انتهای پیام/87003/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول