اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شیراز خبر داد

کمک 2 میلیارد ریالی به خانواده‌ زندانیان

مدیر کمیته امداد شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون‌بر 2 میلیارد ریال به خانواده‌های زندانیان زیر پوشش امداد این شهرستان پرداخت شده است.

کمک 2 میلیارد ریالی به خانواده‌ زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد مدیریت شهرستان شیراز، مرآت رسولی با اشاره به حمایت این نهاد از خانواده‌های مورد تکفل زندانیان به عنوان یکی از خدمات حمایتی اظهار داشت: به منظور تامین هزینه‌های زندگی و فرزندان خانواده‌های زندانی از ابتدای سال جاری تاکنون کمیته امداد شیراز، 2 میلیارد و 538 میلیون ریال اختصاص داده است.

این مقام مسئول افزود: خانواده‌های زندانی نیازمند، با معرفی‌نامه واحد مددکاری زندان به این نهاد معرفی می‌شوند تا در طول دوره گذران محکومیت سرپرست خانواده از مزایای حمایتی کمیته امداد بهره‌مند شوند.

رسولی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیراز در حال حاضر یک‌هزار و 347 نفر در قالب 485 خانوار زندانی را زیر پوشش دارد.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود از اهدای کمک 35 میلیون ریالی خیر شیرازی به مددجویان زیر پوشش این نهاد به مناسبت جشن میلاد پیامبر(ص) در کانون فرهنگی و تربیتی ولایت سه شیراز خبر داد.

رسولی بیان کرد: به مناسبت میلاد نبی اکرم(ص)  خیران نیکوکار شیرازی 35 میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش این شهرستان هدیه دادند.

به گفته وی، در مراسمی که به مناسبت میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص) در کانون فرهنگی و تربیتی ولایت سه شیراز با حضور 70 نفر از مددجویان زیر پوشش برگزار شد، یکی از خیران در اقدامی خداپسندانه کارت هدیه 500 هزار ریالی را به هر یک از آنان اهدا کرد.

انتهای پیام/2448/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول