اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال

دبیری به قهرمانی نزدیک‌تر شد/ شکست نایب قهرمان آسیا

نمایندگان فوتسال تبریز به یک پیروزی و دو تساوی برابر حریفان خود دست یافتند.

دبیری به قهرمانی نزدیک‌تر شد/ شکست نایب قهرمان آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور هر سه تیم تبریزی میزبان بودند که در نهایت یک پیروزی و دو تساوی حاصل تلاش آنان بود.

گام بزرگ دبیری تبریز برای قهرمانی

تیم دبیری تبریز با پیروزی بر گیتی پسند فاصله خود  با رقبایش را به 8 امتیاز افزایش داد. شاگردان وحید شمسایی بازی را برابر تیم اصفهانی بسیار خوب آغاز کردند و ابتدا با دو گل بهروز جعفری و فرهاد فخیم پیش افتادند. اما تیم اصفهانی با تجربه بالای خود توسط سجاد بندی سعدی هر دو گل خورده را جبران کرده تا نیمه نخست بازی با تساوی به اتمام رسید.

در نیمه دوم جواد اصغری‌مقدم از زاویه بسته گل سوم تیم دبیری را به ثمر رساند. تیم اصفهانی که تنها شانس قهرمانی‌اش پیروزی در تبریز بود توسط محمد طاهری و  احمد اسماعیل‌پور دو گل دیگر به ثمر رسانده تا  4 دقیقه پایانی 4 بر 3 از تیم بدون شکست تیم دبیری پیش باشد.

با اخراج اسماعیل‌پور  کار برای تیم اصفهانی سخت شده و  این تیم دو دقیقه برابر دبیری باید با یک نفر کمتر بازی می‌کرد که از این فرصت فرهاد فخیم استفاده کرده و گل تساوی را به  ثمر رساند. تیم دبیری که حتی به تساوی در خانه نیز راضی نبود یک دقیقه بعد با ضربه عالی فرهاد فخیم از تیم دوم جدول پیش افتاد. در آخرین دقیقه بازی تیم اصفهانی برای فرار از شکست دروازه‌بان خود را از میدان خارج و یک بازیکن وارد زمین کرد تا بر فشار حملات خود بیفزاید و در ثانیه‌های پایانی  دروازه‌بان تیم دبیری از این فرصت استفاده کرده و با شوتی از راه دور دروازه بدون سنگربان تیم اصفهانی را گشود تا این بازی با نتیجه 6 بر 4 به سود تیم دبیری تبریز خاتمه یابد.

با این پیروزی تیم دبیری تبریز 46 امتیازی شده و فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش به عدد 8 افزایش داد.

تیم گیتی پسند که مدافع عنوان قهرمانی و نایب قهرمان آسیا بود نیز با این شکست  و 37 امتیاز یک پله سقوط کرده و در مکان سوم جدول جای گرفت.

بازی رفت دو تیم در اصفهان با تساوی سه بر سه خاتمه یافته بود.

تساوی هلال احمر برابر ماهان تندیس

تیم هلال احمر  که در دور برگشت متحمل سه شکست و یک تساوی شده بود، در برابر تیم ماهان تندیس قم نیز مساوی کرد. در این بازی تیم ماهان تندیس  ابتدا با گل‌های محمد کرمانی و محمد وزیرزاده از تیم هلال احمر پیش افتاد اما تیم میزبان با تلاش بازیکنان جوان خود بازی را به تساوی کشاند.

گل‌های تیم هلال احمر را سجاد تربیت و سیدامین موسوی به ثمر رساند. با این تساوی تیم هلال احمر با 22 امتیاز در همان مکان نهم جدول باقی مانده و ماهان تندیس میز با 25 امتیاز بالاتر از شهرداری تبریز در رده هفتم قرار گرفت.

بازی رفت دو تیم در قم با نتیجه 4 بر 3 به سود ماهان تندیس به اتمام رسیده بود.

شهرداری تبریز  برابر مهمانش متوقف شد

تیم شهرداری تبریز نیز برابر تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر متوقف شد. شهرداری تبریز که نیمه اول دو بر یک از تیم ماهشهری پیش افتاده بود در نیمه دوم نیز با همین نتیجه مغلوب شد تا در مجموع بازی با تساوی سه بر سه خاتمه یابد.

شهرداری تبریز دور برگشت را با  شکست برابر تیم تاسیسات دریایی آغاز کرد. در ادامه  این تیم یک تساوی برابر هلال احمر و یک شکست از تیم دبیری متحمل شد. شهرداری تبریز هفته گذشته برابر تیم فرش آرای  در مشهد به یک تساوی با ارزش دست یافت و  در خانه خود نیز در حالی برابر تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر به تساوی 3 بر 3 دست یافت که در بازی رفت در ماهشهر با 5 گل میزبانش را شکست داده بود.

هلال احمر و شهرداری در حسرت برد

دو نماینده فوتسال تبریز که در دور رفت نتایج خوبی را کسب کرده بودند در دور برگشت همچنان در حسرت برد هستند. آخرین برد را هلال احمر در هفته دهم برابر زمزم اصفهان به دست آورده و هشت هفته در حسرت پیروزی است. تیم شهرداری تبریز نیز در هفته دوازدهم در کم  گل‌ترین بازی دور رفت با یک گل زمزم اصفهان را مغلوب کرده و شش هفته  بعدی بردی در کارنامه نداشته است.

انتهای پیام/60001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول