اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی در گفت‌وگو با فارس:

ملی‌پوش ایران به ترکیب ماهان تندیس باز می‌گردد

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم از بازگشت ملی‌پوش این تیم به ترکیب اصلی بازی هفته هجدهم برابر هلال احمر تبریز خبر داد.

ملی‌پوش ایران به ترکیب ماهان تندیس باز می‌گردد

محمد جعفر عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، یکی از مهمترین بازی‌های خود را در هفته هجدهم برابر هلال احمر تبریز برگزار می‌کند و به لطف خدا؛ تیم ما با تمام نفرات و بدون کم و کاستی در این دیدار برای پیروزی به میدان خواهد رفت.

وی با بیان اینکه ماهان تندیس قم نسبت به نیم فصل اول دو پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرده است، افزود: این صعود قطعا با پیروزی در دیدار این هفته برابر هلال احمر تبریز ادامه خواهد یافت و ماهان تندیس شانس رفتن به مکان ششم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در پایان هفته هجدهم را دارد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه تیمش در سومین بازی خارج از خانه خود در نیم فصل دوم این رقابت‌ها به مصاف هلال احمر تبریز می‌رود افزود: ماهان تندیس برای بهتر کردن موقعیت خود در جدول رقابت‌های لیگ برتر بعد از کسب هفت پیروزی در 17 بازی قبل، این روزها با جدیت زیر نظر کادر فنی، خود را برای حضوری موفق در میهمانی هلال احمر تبریز آماده می‌کند تا هشتمین برد این فصل را کسب کند.

وی در ادامه به وضعیت تنها بازیکن مصدوم این تیم اشاره کرد و افزود: مسعود دانشور که از نیم فصل دوم به ماهان تندیس پیوسته به دلیل مصدومیت نتوانست در دیدار خانگی هفته هفدهم برابر تیم تاسیسات دریایی تهران به میدان برود.

عابدی خاطرنشان کرد: این بازیکن از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی و درد کهنه است اما خوشبختانه در وضعیت خوبی به سر می‌برد و در کنار سایر نفرات تمرینات را انجام می‌دهد و در صورتی که کادر فنی صلاح بداند ضمن سفر به تبریز در مقابل هلال احمر نیز بازی خواهد کرد.

وی یاد آور شد: بازی با هلال احمر تبریز از حساسیت‌های بالایی برخوردار است زیرا تبریزی‌ها با سه امتیاز کمتر از ماهان تندیس پشت سر این تیم در مکان هشتم جدول قرار دارند و به همین خاطر می‌توان پیروزی در این بازی را 6 امتیازی در نظر گرفت.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال ماهان تندیس قم با کسب 24 امتیاز از 17 بازی در مکان هفتم رقابت‌ها ایستاده است در حالی که تیم فوتسال هلال احمر تبریز با کسب 21 امتیاز از همین تعداد مسابقه در مکان هشتم جای دارد.

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول