اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های کشتی بین‌المللی جام یادگار امام

فرنگی‌کار کردستانی نشان نقره را تصاحب کرد

کشتی‌گیر کردستانی وزن 85 کیلوگرم تیم ملی ایران موفق شد عنوان نائب قهرمانی مسابقات فرنگی جام یادگار امام را از آن خود کند.

فرنگی‌کار کردستانی نشان نقره را تصاحب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سی و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام، دقایقی پیش در سالن شهدای هفتم تیر به پایان رسید.

در این مسابقات دو روزه که از روز پنج‌شنبه در این سالن و در اوزان سبک آغاز شده بود علاوه بر تیم ایران 10 کشور خارجی نیز حضور داشتند.

در این رقابت‌ها که با حضور 117 کشتی‌گیر در 6 دور و با انجام 136 کشتی پیگیر شد در نهایت فرنگی‌کاران ایرانی با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستادند.

کشتی‌های این جام در 8 وزن برگزار شد که امشب در فینال وزن 84 کیلوگرم، سامان عزیزی فرنگی‌کار کردستانی با قبول شکست در دیدار پایانی عنوان ارزشمند نائب قهرمانی را به دست آورد.

در این مسابقه سامان عزیزی برابر هموطن خود مجتبی کریم‌فر با حساب 5 بر یک مغلوب شد و به این ترتیب نشان‌های طلا و نقره این وزن در اختیار کشتی‌گیران ایرانی قرار گرفت.

در همین وزن فرنگی‌کار مجارستانی بر سکوی سوم ایستاد و کشتی‌گیر گرجستانی به همراه علی قیطاسی از ایران به طور مشترک عنوان پنجم را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از رقابت‌ها کشتی‌گیران ایرانی موفق شدند 3 مدال طلا، 5 نقره و 7 برنز مشترک را به دست آورند و به این ترتیب با کسب 74 امتیاز قهرمان شدند و رقیبان را مقهور قدرت خود کردند.

پس از تیم ایران، مجارستان با 55 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و جمهوری آذربایجان عنوان سوم را به خود اختصاص داد، ضمن آنکه تیم‌های ژاپن، گرجستان و سوئد نیز در مکان‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

انتهای پیام/79012/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول