اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان تاکید کرد

برگزاری مسابقات پی‎در‎پی برای بازیکنان بدمینتون گلستان

رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان با تاکید بر اینکه بازیکنان بدمینتون استان گلستان در انتظار بازی‎های زیادی باشند، گفت: میزبانی لیگ 2 بانوان را با جدیت پیگیری خواهم کرد.

برگزاری مسابقات پی‎در‎پی برای بازیکنان بدمینتون گلستان

محمدحسین منتظری عصر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص حمایت از تیم لیگ برتری بدمینتون استان گلستان اظهار داشت: یکی از رسالت و وظایفی که ما داریم حفظ این تیم در لیگ است.

وی ادامه داد: اگر ما نخواهیم این تیم را هم حفظ کنیم و بخواهیم به فکر این باشیم که یک تیم دیگری را بسازیم که بعدها بخواهد به لیگ برتر برود حداقل یک پروسه شش ساله زمان خواهد برد.

منتظری بیان کرد: راه درست این است که تیم فعلی را هم که در لیگ برتر داریم، حفظ کنیم و مطمئن باشید که هئیت بدمینتون استان تمام انرژی خود را برای حفظ این تیم خواهد کرد و هر نوع هماهنگی و رایزنی با هر ارگان و سازمانی و هر ارگان صنعتی و خدماتی که نیاز داشته باشد انجام خواهیم داد که این تیم در لیگ برتر باقی بماند.

بازیکنان بدمینتون استان منتظر مسابقات زیادی باشند

رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان در خصوص سالن اختصاصی بدمینتون برای آقایان و بانوان خاطرنشان کرد: در گرگان ما سالن اختصاصی بدمینتون سال‎های پیش احداث شد اما متاسفانه تحویل هیئت بدمینتون استان گلستان نشد.

منتظری گفت: این سالن در خیابان شهدا گرگان است و در حال تلاش هستیم که این سالن را احیا کنیم.

وی افزود: اگر شهرستان گرگان انتظار سالن اختصاصی و یا امکانات از اداره کل ورزش و جوانان دارد ابتدا باید خودش را ثابت کند که تعداد قابل توجهی بازیکن خوب دارد تا بتوان از اداره کل انتظار امکانات و سالن را داشت.

منتظری گفت: در رامیان قول این را گرفتم که سالن اختصاصی بدمینتون در اختیار هیئت قرار گیرد که تا یک ماه آینده هم سالن اختصاصی تحویل گرفته خواهد شد و امیدواریم در گرگان هم بتوانیم سالن اختصاصی را احیا کنیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان در خصوص برگزاری لیگ 2 بدمینتون بانوان به میزبانی استان گلستان تصریح کرد: میزبانی این لیگ را می‎توانیم داشته باشیم و هزینه این لیگ با توجه به زمان کمی که به خود اختصاص می‎دهد مبلغ قابل توجهی نخواهد شد و سعی خواهیم کرد این موضوع را هم در کوتاهترین زمان به یک نتیجه مناسب برسانیم.

منتظری تاکید کرد: اگر ما بتوانیم در هیئت پایه مالی را به یک قوت مناسب برسانیم بسیاری از فعالیت‎ها را می‎توان انجام داد و این قوی شدن پایه به طور قطع در یک پروسه دو ماهه حاصل نخواهد شد و حداقل شش ماه زمان نیاز دارد تا به این سمت حرکت کنیم.

وی گفت: من دلم روشن است که از قابلیت‎های استان برای این میزبانی استفاده خواهیم کرد و این قول را به تمام ورزشکاران بدمینتون خواهم داد که در آینده مسابقات زیادی را در پیش خواهیم داشت.

انتهای پیام/83004/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول