اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه انزلی:

مذاکرات ژنو از نگاه تحلیلگران بدون حضور ایران ارزش ندارد

امام جمعه انزلی گفت: تحلیلگران عقیده دارند مذاکرات ژنو 2 و نتایج آن بدون حضور ایران ارزشی ندارد.

مذاکرات ژنو از نگاه تحلیلگران بدون حضور ایران ارزش ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، حجت‌الاسلام سید داود موسوی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به دور جدید گفت‌وگوهای ژنو درباره سوریه، اظهار کرد: این مذاکرات با حضور کشورهایی که خود مسبب آشوب و شورش در سوریه هستند برگزار شده است.

وی با بیان اینکه از حضور ایران در این جلسات جلوگیری کرده‌اند، افزود: این در حالی است که تحلیلگران عقیده دارند مذاکرات ژنو 2 و نتایج آن بدون حضور ایران ارزشی ندارد.

خطیب جمعه انزلی به وجود شکاف بین مخالفان دولت سوریه اشاره کرد و گفت: اختلاف در دستورالعمل آمریکا به این معناست که دولت سوریه را بدون بشار اسد می‌خواهد.

موسوی به سالروز حماسه مردم آمل اشاره کرد و یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دولت آمریکا به دلیل شکستی که از ایران متحمل شد باترفندهای مختلفی انقلاب را با مشکلاتی مواجه کرد تا این حرکت عظیم را شکست دهد.

وی با تأکید بر مدیریت امام راحل در انقلاب اسلامی، بیان کرد:  ایران اسلامی با اعجاز الهی از این فتنه‌ها عبور کرد و انقلاب پابرجا ماند. 

خطیب جمعه انزلی به فتنه ضدانقلابی علیه آمل اشاره کرد و گفت: آنها در تحلیل‌های خود اندیشیدند که با حضور در جنگل و پیوند مردم به آنها حکومت مرکزی تحت فشار قرار خواهد گرفت و انقلاب با شکست مواجه می‌شود.

وی اضافه کرد: بصیرت و آگاهی مردم آمل نقشه‌های منافقان را نقش بر آب کرد و حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی شکل گرفت.

موسوی در آخرین روزهای هفته هوای پاک یادآور شد: محیط زیست یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های حیات است.

امام جمعه انزلی خواستار رسیدگی به وضعیت تالاب انزلی شد و خاطرنشان کرد: از مدیر کل جدید حفاظت محیط زیست گیلان تقاضا داریم تدابیر خوبی برای حفظ و احیای تالاب بین‌المللی انزلی که در حال نابودی است اتخاذ کند.

انتهای پیام/2300/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول