اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

سازمان ملل نوکر دست‌بسته صهیونیست‌ها است

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه سازمان ملل متحد باید بداند که برای اصلاح امور بین کشورهای تشکیل شده است، گفت: سازمان ملل به نوکر دست بسته آمریکا و صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

سازمان ملل نوکر دست‌بسته صهیونیست‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه پس گرفتن دعوت برای حضور ایران در این نشست ژنو نشان از این بود که آمریکا تمایلی به حضور ایران ندارد، تاکید کرد: همچنین دعوت نکردن از بشار اسد نیز در این کنفرانس نشان از این دارد که این کنفرانس عین قلدری و استبداد قلمداد می‌شود.

وی گفت: سازمان ملل متحد باید بداند که برای اصلاح امور بین کشورهای تشکیل شده است، اما در روزگار کنونی به نوکر دست بسته آمریکا و صهیونیست ها تبدیل شده است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه حمایت‌ کشورهایی همچون قطر و عربستان سعودی از مزدوران آمریکا روزی دامنشان را خواهد گرفت، افزود: آنها با این حمایت‌ها پای افراد شرور را به کشورشان باز می‌کنند که در آینده برای آنها خطرناک خواهد بود.

وی با تاکید بر این مسئله که آمریکا همواره از گروه‌های ضد انقلاب حمایت کرده است، اما بصیرت و استقامت مردم ایران همه آنان را نابود کرده است، یادآور شد: شبکه منافقین شبکه منظم و پیچیده ای بود که اگر در هر کشوری فعالیت می کردند توان مقابله با آنها را نداشتند اما ملت با بصیرت و ولایتمداری آنان را از بین بردند که یکی از موارد آن حماسه انقلابی مردم آمل در ششم بهمن ماه سال 1358 در شکست دادن ضد انقلاب کمونیست بود.

انتهای پیام/63001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول