اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم هیئت هندبال آمل:

تمام ظرفیت خود را برای شکست تبریز به‌کار می‌گیریم

مدیر تیم هیئت هندبال آمل گفت: تمام ظرفیت خود را برای شکست شهرداری تبریز به کار می‌گیریم و به دنبال جبران نتیجه دور رفت هستیم.

تمام ظرفیت خود را برای شکست تبریز به‌کار می‌گیریم

حسن علمباز پیش از ظهر امروز قبل از دیدار هفته دوم دور برگشت لیگ دسته یک هندبال کشور که در آن نماینده آمل به دیدار شهرداری تبریز می‌رود، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در آمل گفت: بازی حساس و سختی را مقابل شهرداری تبریز داریم و می‌خواهیم درخشش خوبی در این دیدار داشته باشیم.

وی با تاکید اینکه هم‌اکنون وضعیت بسیار خوبی در جدول رقابت‌ها در گروه شمال کشور داریم، تصریح کرد: هندبالیست‌های آملی با کسب دو پیروزی، یک شکست و یک تساوی با پنج امتیاز پیش از تبریز در رده دوم جای دارند و سازمان همیاری ارومیه و زنجان نیز بعد از ما قرار دارند.

علمباز با اعلام اینکه همه بازیکنان و کادر فنی بر حساسیت و سختی دیدار مقابل تبریز آگاهی دارند، گفت: فیلم بازی‌های این تیم قدرتمند را مشاهده کردیم البته تبریزی‌ها امسال با سرمایه‌گذاری زیاد و به کارگیری بازیکنان توانمند و با تجربه می‌خواهند به لیگ برتر صعود کرده و خود را از مدعیان جدی می‌دانند.

مدیر تیم هیئت هندبال آمل خاطرنشان کرد: هر چند در بازی دور رفت مقابل این تیم در تبریز شکست خوردیم ولی مقابل همه تیم‌ها با تمام توان و ظرفیت بازی می‌کنیم و همیشه برای بردن وارد صحنه می‌شویم.

علمباز با اشاره به دیدار گذشته هندبالیست‌های آملی مقابل سازمان همیاری در ارومیه متذکر شد: در آن بازی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و بازی بسیار عقلانی، منطقی و بافکری انجام دادیم تا با تنها دو امتیاز اختلاف با نتیجه 23 بر 21 کار را به سود خود به پایان برده و دست پر به مازندران بازگشتیم.

وی روند تیم هیئت هندبال آمل را رو به رشد دانست و گفت: مسئولان این شهر نیز با حمایت از هندبال آمل از ما خواستند تا تمام تمرکز خود را بر روی دیدارهای لیگ دسته یک بگذاریم.

وی اذعان داشت: امسال هدف‌مان در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور حفظ سهمیه این مسابقات بود با درخشش بازیکنان در دیدارهای گذشته هم‌اکنون در یک قدمی مرحله پلی‌آف قرار داریم و بسیار برای صعود به این مرحله امیدواریم.

انتهای پیام/86012/ر30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول