اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برادر سردار شهید همت:

شعار امروز ما همان «جنگ جنگ تا رفع فتنه» است

سردار ولی‌الله همت با بیان اینکه امام راحل فرمودند «جنگ جنگ تا رفع فتنه» گفت: حقیقتاً در 35 سالی که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، ملت ایران همواره در حال جنگ با مستکبران عالم بوده و هدفی جز رفع فتنه ندارد.

شعار امروز ما همان «جنگ جنگ تا رفع فتنه» است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار ولی‌الله همت پنج‌شنبه شب در یادواره شهدای سرداران شهید نمازی‌زاده و 160 شهید مسجد فاطمیه اصفهان اظهار کرد: شهدایی که امروز عکس آنها زینت‌بخش محفل ما است، از همه زندگی خود گذشتند و با جان‌نثاری وجودشان زندگی در سایه کرامت و امنیت را به ما هدیه کردند.

وی بیان داشت: واجب است که قدردان کار شهدا باشیم و این امر جز با ادامه دادن راه شهدا و امام شهدا میسر نمی‌شود، همه ما وظیفه پاسداری، حفظ و حراست از عظمت شهدا را بر عهده داریم.

هم‌رزم شهید نمازی‌زاده گفت: اگر به یاد شهدا نباشیم و یاد و نام این شهدا را زنده نگه نداریم، نسل جدید جامعه کار ارزشمند شهدا را فراموش خواهند کرد و این باعث تأسف است.

وی با اشاره  به خطبه 121 نهج‌البلاغه با برشمردن برخی از ارزش‌های کار جهاد در راه خدا از زبان حضرت علی (ع) تصریح کرد:  شهدایی که داوطلبانه برای زنده نگه‌داشتن اسلام در راه خدا جهاد کردند، برگزیده خداوند هستند.

سردار همت با ذکر برخی از خاطرات خود با سرداران شهید نمازی‌زاده در 8 سال دفاع مقدس تاکید کرد: برگزاری چنین یادواره‌هایی برای شهدا، یاد و نام شهدا را در جامعه  و اذهان عمومی زنده نگه می‌دارد.

وی اذعان داشت: در 35 سال پیش، مردی از سلاله رسول‌الله در جهان پیدا شد و در سایه اسلام خط بطلانی بر انسان‌محوری و دیکتاتوری جهان کشید و شعار خدامحوری و توحید را سر داد.

هم‌رزم شهید نمازی‌زاده یادآور شد: با همه مشقت‌ها، انقلاب اسلامی پیروز شد، ولی این اول راه بود و استعمارگران دنیا و ابرقدرت‌های دنیا هرگز نمی‌توانستند شعار خدامحوری و اجتناب از انسان‌محوری را از زبان ملت ایران تحمل کنند.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند «جنگ جنگ تا رفع فتنه» گفت: حقیقتاً در 35 سالی که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، ملت ایران همواره در حال جنگ با مستکبران عالم بوده و هدفی جز رفع فتنه ندارد.

همت ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب ما، امام امروز و ولی‌فقیه زمانه ما، تداوم بخش راه همان امام راحل است و در حال حاضر هم با  رهنمودهای فرزانه ایشان در حال جنگ با مستکبران و زورگویان جهان هستیم و وظیفه‌ای جز حمایت، همکاری و جانفشانی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: شجره 35 سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر مستکبران، وجود حزب‌الله لبنان، دستاوردهای مهم علمی، هسته‌ای و پزشکی و از همه مهم‌تر عزت و سربلندی نام و یاد نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

هم‌رزم شهید نمازی زاده اظهار داشت: جنگ حزب‌الله با ارتش اسرائیل، جنگ تکنولوژی با تکنولوژی نبود، بلکه جنگ ایدئولوژی با تکنولوژی بود که در نهایت موجب شکست پنجمین ارتش بزرگ جهان شد.

وی در پایان بیان کرد: هر عزتی که امروز ملت ایران دارد، ثمره خون شهدای اسلام و انقلاب است، آن شهدا رفتند که ما امروز بمانیم، باید قدردان پدر و مادر و فرزندان شهدا باشیم.

انتهای پیام/63030/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول