اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر /11

فرجی: دومین نمایشگاه مطبوعات فجر در ورامین برگزار می‌شود

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین از برگزاری دومین نمایشگاه مطبوعات فجر خبر داد.

فرجی: دومین نمایشگاه مطبوعات فجر در ورامین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فتح‌الله فرجی پنج‌شنبه شب در جلسه هماهنگی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان ورامین ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: همانند سال گذشته امسال نیز پس از دهه مبارک فجر و به مدت سه روز نمایشگاه مطبوعات فجر در یکی از سه شهرستان ورامین، پیشوا و یا قرچک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استقبال رسانه‌ها و مردم از نخستین نمایشگاه مطبوعات فجر در سال گذشته چشمگیر بوده، گفت: امیدواریم امسال نیز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های فجر با کیفیتی خوب و مناسب برگزار شود.

فرجی ادامه داد: نمایشگاه مطبوعات فجر جنوب شرق استان تهران نمایشگاهی رسانه‌ای است که از سال 1391 تاکنون معمولاً پس از 22 بهمن ماه هر سال در جنوب شرق استان تهران برگزار می‌‌شود.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین عنوان کرد: این نمایشگاه توسط خود اصحاب رسانه و دوستان مطبوعاتی و صاحب قلم و زیر نظر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در بخش‌های رقابتی این نمایشگاه، شرکت‌کنندگان تصاویر خبری گرفته شده و چاپ شده در رسانه خود را به رقابت می‌گذارند و در نهایت سه عکس برتر انتخاب شده و جوایزی به آنها اهداء می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دیگر نیز به سه اثر مکتوب از دوستان رسانه‌ای با موضوع فجر جوایز نفیسی اهداء می‌شود.

فرجی همچنین از جلسه مدیران سالن‌های نمایشگاه مطبوعات فجر با مسئولان شهرستان میزبان با هدف هماهنگی هرچه بیشتر در ایام برگزاری نمایشگاه در محل فرمانداری شهرستان میزبان در هفته آینده خبر داد.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین اضافه کرد: مطبوعات و خبرگزاری‌ها سال گذشته با حضور پرشور خود در این نمایشگاه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب را به نمایش گذاشتند.

این مسئول افزود: سرپرستان،‌ خبرنگاران و کارکنان مطبوعات و خبرگزاری‌ها سال گذشته بخشی از زمان حضورشان در نمایشگاه را به پاسخگویی سئوالات مردم اختصاص می‌دادند. بخش دیگری از زمان حضور خودشان در نمایشگاه را به ارائه گزارشی از عملکرد خود می‌پرداختند و در ادامه مسئولان با حضور در نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌ها به ارائه گزارش و پاسخ به سئوال خبرنگاران می‌پرداختند.

وی در پایان حضور پرشور اصحاب رسانه، استقبال بی‌نظیر مردم و حضور چشمگیر مسئولان را از ویژگی‌های نمایشگاه مطبوعات فجر جنوب شرق تهران در سال گذشته برشمرد.

انتهای پیام/2462/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول