اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک

هندبالیست‌های آملی میزبان شهرداری تبریز هستند

تیم هیئت هندبال آمل عصر امروز در حساس‌ترین دیدار دور برگشت در خانه به دیدار شهرداری تبریز می‌رود.

هندبالیست‌های آملی میزبان شهرداری تبریز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته دوم دور برگشت لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز جمعه در سالن ورزشی 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان آغاز می‌شود.

هیئت هندبال آمل تنها نماینده شمال کشور که سومین سال تیمداری خود در این مسابقات را تجربه می‌کند، در این دیدار حساس خانگی به مصاف شهرداری تبریز قدرتمند‌ترین تیم این مسابقات در گروه شمال کشور می‌رود.

بازیکنان جوان و جویای نام مازندرانی که در دور رفت مقابل تبریزی‌ها شکست خوردند، امیدوارند با حمایت تماشاگران و اجرایی کردن آنالیز کادرفنی توسط بازیکنان از این تیم انتقام بگیرند.

آملی‌ها در دیدار نخست دور برگشت لیگ دسته یک توانستند در خارج از خانه به پیروزی بسیار شیرینی دست پیدا کنند و سازمان همیاری ارومیه دیگر تیم مدعی این گروه را تنها با دو اختلاف امتیاز با نتیجه 23 بر 21 در هم بکوبند.

هیئت هندبال آمل تاکنون توانسته با دو پیروزی مقابل هیئت زنجان و سازمان همیاری ارومیه، یک تساوی مقابل هندبالیست‌های ارومیه‌ای و یک شکست مقابل تبریز را در کارنامه خود مشاهده کند.

البته نباید فراموش کرد که شهرداری تبریز امسال با هزینه بسیار زیاد و حتی به کارگیری بازیکنان مطرح داخلی و خارجی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بوده و با این هدف وارد مسابقات شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور امسال در سه منطقه دنبال می‌شود که در منطقه شمال هیئت هندبال آمل با تیم‌های سازمان همیاری ارومیه و شهرداری تبریز همگروه است.

انتهای پیام/86012/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول