اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسفراین مطرح کرد

بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای رشد و ارتقای اسفراین

فرماندار اسفراین گفت: برای رشد و ارتقای شهرستان از تمام ظرفیت و توان این قشر از جامعه بهره خواهم برد.

بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای رشد و ارتقای اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان مهدی عابدی در نشست با فعالان رسانه اظهار کرد: بی‌گمان رسانه‌ها بازوان قوی مسئولان هستند و نباید از انعکاس مشکلات در رسانه‌ها واهمه داشته باشند.

وی از رسانه‌ها به عنوان سرمایه گران بهای عصر ارتباطات یاد کرد و گفت: رسانه‌ها در تولید و ارتقاء احساس امنیت در جامعه و هدایت افکار عمومی نقش و تأثیر فوق‌العاده‌ای دارند.

عابدی تاکید کرد: خبرنگار باید عاشق اطلاع‌رسانی باشد و کسانی که کار رسانه‌ای می‌کنند باید آگاه به مسائل سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی باشند تا بتوانند در تنویر افکار عمومی جامعه نقش خوبی ایفا نمایند.

فرماندار اسفراین رسالت رسانه‌ها را کار صادقانه و وظیفه مسئولان را حمایت از آنان بیان کرد و افزود: رسانه‌ای که برای مسائل دنیوی و گروهی و اهداف سیاسی خود تلاش می‌کند و از افکار و صداقت مردم سوء استفاده می‌کند، رسانه مورد قبول مردم نیست رسانه باید صادق باشد و از اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان بپرهیزد.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و وظیفه دارند حساسیت‌ها و دغدغه‌های مردم جامعه را به مسئولان انتقال دهند و عملکرد مسئولان را نیز به گوش مردم برسانند.

عابدی بیان داشت: مسائل و مشکلات متعددی در سطوح مختلف جامعه وجود دارد که رسانه‌ها باید آن‌ها را با نگاه تیزبین خود گزارش و در راستای رفع آن‌ها پیشنهاد و طرح ارائه دهند.

وی نقد را یکی از ابزارهای رشد هر جامعه‌ای برشمرد و اظهار داشت: نقد عالمانه، نقد منصفانه، نقد دلسوزانه و نقد سازنده می‌تواند گره بسیاری از مشکلات را در جامعه باز کند و امنیت و آرامش را در جامعه حاکم کند.

فرماندار اسفراین افزود : باید از اصحاب رسانه حمایت کنیم و در تقویت این قشر بکوشیم زیرا که موفقیت هر کشوری در گرو موفقیت رسانه‌ای آن ملت است.

عابدی از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در این نشست قدردانی کرد و تصریح کرد: برای رشد و ارتقای شهرستان از تمام ظرفیت و توان این قشر از جامعه بهره خواهم برد.

انتهای پیام/63002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول