اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش‌ و جوانان دماوند خبر داد

برگزاری 50 برنامه فرهنگی و ‌ورزشی جشنواره فجر در دماوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: در جشنواره فجر 92 در شهرستان دماوند، حدود 50 برنامه ‌متنوع فرهنگی و ‌ورزشی برگزار می‏‌شود.

برگزاری 50 برنامه فرهنگی و ‌ورزشی جشنواره فجر در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان دماوند، سعید سنقری امروز بیان کرد:‌ همه ساله با فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‏‌ها و رده‌‏های مختلف، همایش‌‏ها، تجلیل از قهرمانان منطقه، فعالیت‌‏های فرهنگی، آموزشی و... اقدام می‌کند.

وی افزود: باید آشنایی با ارزش‌های دینی و انقلابی اساس برنامه‌های دهه فجر باشد و جشنواره فجر 92 در این شهرستان با ایجاد فضایی شاد و مفرح در راستای آشنایی بیشتر قشر جوان به ویژه ورزشکاران با ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای آن اقدام کند.

سنقری در ادامه در خصوص برخی از عناوین ورزشی دهه فجر اظهار داشت: برنامه‌هایی همچون برگزاری مسابقات فوتبال و اسکی در رده‌های مختلف سنی، مسابقات تکواندو، تنیس روی میز، کونگ‌فو، شطرنج، والیبال، شنا، بسکتبال، موی‌تای قهرمانی کشور، جشنواره فرهنگی ورزشی همگانی، کارگاه‌های آموزشی‌ و توزیع بروشورهای آموزنده برای جوانان در دماوند انجام می‌شود.

وی حضور پرسنل، مسئولان هیئت‌های ورزشی، مربیان، سرپرستان و ورزشکاران شهرستان دماوند در حرم مطهر امام خمینی‌(ره) و تجدید بیعت با آرمان‌های آن امام را از برنامه‌های ویژه این شهرستان برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند خاطرنشان کرد:‌ همچنین در بخش فرهنگی اداره ورزش و جوانان دماوند، امسال برنامه‌هایی همچون تجلیل از خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای ورزشکار، تقدیر از چند جانباز جنگ تحمیلی،‌ تقدیر از پیشکسوتان ورزشی در رشته‌های مختلف و همچنین چند برنامه دیگر مفرح و آموزنده را تدارک دیده‌ایم.

انتهای پیام/2568/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول