اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری:

برترین‌های ورزش ساری تجلیل می‌شوند

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های ورزش ساری خبر داد.

برترین‌های ورزش ساری تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین بریمانی بعد از ظهر امروز در دومین همایش گردهمایی اتحادیه باشگاه‌های ساری اظهار کرد: ورزش ساری در حال حاضر از برترین‌های استان است که ورزشکاران ساری در رشته‌های مختلف موفق به کسب چندین مدال برون‌مرزی، کشوری و استانی شدند.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه‌های مختلف در رشته‌های ورزشی مرکز استان تصریح کرد: باید مشکلات باشگاه‌های دولتی و خصوصی شهرستان ساری با حمایت مسئولان و مدیران باشگاه‌ها کاسته شود.

بریمانی با اشاره به برگزاری چندین جلسه با خیران و سرمایه‌گذاران ساروی افزود: در صورت حمایت اسپانسر شاهد افتخارآفرینی بیشتر ورزشکاران زن و مرد ساروی در مسابقات هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با تاکید بر مدیران باشگاه‌ها مبنی بر بیمه بودن ورزشکاران اظهار داشت: از مدیران باشگاه‌ها در خواست می‌شود که ورزشکار بیمه نشده را پذیرش نکنند تا مشکلی برای باشگاه مربوطه رخ ندهد.

وی از راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی اداره ورزش و جوانان ساری در دهه فجر خبر داد و گفت: با افتتاح این سایت تمامی اخبار، رویدادهای ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزش ساری برای علاقه‌مندان شناسایی و معرفی می‌شوند.

بریمانی در پایان با اشاره به وفاق و همدلی بین مسئولان و باشگاه‌داران خاطرنشان کرد: تمام نکات باشگاه‌ها براساس قوانین باید رعایت شود و اگر تشویقی بود برای مدیریت باشگاه تشویق و اگر خلافی صورت گرفت باید با مدیریت باشگاه مربوطه برخورد شود.

انتهای پیام/86005/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول