اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‎رسانی وزارت جهاد کشاورزی:

کشاورزی اساس اقتصاد کشور است

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‎رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی اساس اقتصاد کشور است.

کشاورزی اساس اقتصاد کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شاهرخ رمضان‎نژاد عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان که در سالن قدس جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: نظام اجرایی، فنی مهندسی و اطلاع‎رسانی به عنوان بازوان پیش‎برنده اهداف سازمان جهاد کشاورزی تلقی می‎شوند و اگر رسالت اطلاع‎رسانی در این بخش به خوبی انجام شود شاهد تحولات مهم و اساسی خواهیم بود.

نقد پذیری، اطلاع‎رسانی و شفاف‎سازی حق مردم است

وی بر ضرورت تقویت اطلاع‎رسانی در جهاد کشاورزی تاکید کرد و افزود: رویکرد دولت یازدهم به بخش کشاورزی احیا کننده و نوعی رسالت ملی است که اگر این رویکرد تقویت شود موفقیت‎های خوبی در انتظار بخش کشاورزی است.

رمضان‎نژاد با بیان اینکه نقد پذیری، اطلاع‎رسانی و شفاف‎سازی حق مردم است، خاطرنشان کرد: مبنای منشور اخلاقی دولت یازدهم در برخی از بندها ضرورت اطلاع‎رسانی را تاکید کرده است بنابراین اگر در زمینه اطلاع‎رسانی به یقین برسیم در حقیقت تولید، گردآوری، سازماندهی و ذخیره‎سازی اطلاعات به راحتی انجام می‎شود.

وی از کشاورزی به عنوان بهترین شغل یاد کرد و بیان داشت: اگر بخش کشاورزی تقویت شود و اطلاع‎رسانی در این حوزه با دقت صورت بگیرد دریچه‎های فرصت به روی مردم گشوده خواهد شد.

کشاورزی عرصه جهاد و حماسه اقتصادی/ تعامل با بخش کشاورزی وضعیت خوبی ندارد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‎رسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه «کشاورزی عرصه جهاد و حماسه اقتصادی» به عنوان شعار دهه فجر سازمان جهاد کشاورزی است، گفت: اگر عملکرد در بخش کشاورزی تقویت شود شاهد بهبود وضعیت در این حوزه خواهیم بود و زمینه حماسه اقتصادی فراهم می‎شود.

رمضان‎نژاد نقش اطلاع‎رسانی را مهم خواند و اظهار داشت: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی باید فعال، موثر، رسانه محور، فرهنگ‎ساز، هوشمند و بالنده باشد تا اهداف و برنامه‎ها در بخش کشاورزی محقق شود.

وی با تصریح اینکه تعامل با بخش کشاورزی وضعیت خوبی ندارد، بیان داشت: نباید کشاورزی را به سمتی هدایت کرد که شرایط آن از وضعیت فعلی آسیب‎پذیرتر باشد.

انتهای پیام/83001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول