اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی گچساران:

فضای کنونی مصلای گچساران پاسخگوی نیاز شهروندان نیست

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: فضای کنونی اطراف و محوطه مصلای گچساران باید گسترش یابد زیرا جوابگوی نیاز شهروندان این شهرستان نیست.

فضای کنونی مصلای گچساران پاسخگوی نیاز شهروندان نیست

فرامرز انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مصلای گچساران یکی از پروژه‌های بزرگ فرهنگی و مذهبی این شهرستان بوده که ساخت و تکمیل آن با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو بوده است.

وی افزود: تسریع در ساخت و تکمیل این پروژه از دغدغه‌های مردم و مسئولان این شهرستان به ویژه امامان جمعه بوده است.

انصاری تصریح کرد: با توجه به جمعیت بیش از 100 هزار نفری گچساران و پاسخگو نبودن دیگر اماکن از جمله مسجد صاحب‌الزمان این شهرستان برای برگزاری مراسم‌های دینی و مذهبی به ویژه نماز جمعه، ساخت مصلی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران روند کنونی تکمیل مصلا را مطلوب دانست و گفت: در حال حاضر اعتباری افزون بر سه ‌میلیارد ریال از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تسریع در ساخت مصلا تخصیص یافته است که این امر توجه ویژه مسئولان را در این امر نشان می‌دهد.

انصاری با تأکید بر لزوم نصب سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مصلای گچساران ابراز کرد: هزینه نصب سیستم سرمایشی مصلا چیزی حدود 500 میلیون تومان اعتبار می‌خواهد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فضای کنونی محوطه و اطراف مصلای گچساران جوابگوی نیاز شهروندان نیست، اذعان کرد: وضعیت و فضای کنونی محوطه و اطراف مصلا پاسخگوی نیاز شهروندان در زمینه پارک خودرو و برگزاری دیگر مراسمات از جمله نماز عید فطر نیست.

انصاری ادامه داد: متأسفانه نقطه قابل گسترش منازل سازمانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بوده که کار گسترش اطراف مصلا را با دشواری روبرو کرده است.

رئیس راه و شهرسازی گچساران، گسترش محوطه و اطراف مصلا را امری لازم و ضروری دانست و تأکید کرد: فضای کنونی محوطه مصلا جوابگو نیست و این مسئله باید به صورت جدی در نظر گرفته شود.

انصاری نبودن فضای مناسب برای پارکینگ خودروهای نمازگزاران را از جمله مهم‌ترین دلایل گسترش مصلا عنوان کرد.

وی متذکر شد: با توجه به کمبود فضای اطراف مصلا و نبود پارکینگ، به طور یقین مردم در برگزاری نماز عید فطر در مصلای گچساران با مشکل مواجه می‌شوند همچنین باید افزایش جمعیت گچساران را در سال‌های آینده مد نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/82001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول