اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

تولید و پخش 1160 دقیقه برنامه از شبکه اشراق زنجان

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید و پخش یک هزار و 161 دقیقه برنامه در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: 12 فیلم سینمایی و یک سریال هم در این ایام پخش می‌شود.

تولید و پخش 1160 دقیقه برنامه از شبکه اشراق زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اروجی ظهر امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر استان زنجان، پوشش و انعکاس برنامه‌های دهه فجر را از تکالیف و وظایف صدا و سیما دانست و اظهار داشت: شهرستان‌های مختلف هم برنامه‌های خاص خود را برگزار می‌کنند.

وی از برنامه‌ریزی برگزاری جشن به مناسبت ایام دهه فجر در مراکز شهرستان‌ها به صورت متمرکز خبر داد و اضافه کرد: این برنامه توسط صدا و سیما ضبط و پخش می‌شود.

معاون سیمای صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه جشن‌های ایام دهه فجر در هر هشت شهرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: 10 برنامه برای برگزاری در این شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده که از شبکه اشراق پخش می‌شود.

این مسئول معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها و معرفی هنرمندان را از جمله برنامه‌های صدا و سیما در ایام دهه فجر در شهرستان‌ها اعلام کرد.

اروجی از اجرای برنامه‌های مشترک با شبکه شما در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های مشترک موجب انعکاس این برنامه‌ها به صورت ملی می‌شود.

وی زمان اجرای برنامه مشترک با شبکه ملی شما را توسط صدا و سیمای زنجان هشتم بهمن اعلام کرد.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز زنجان از اجرای سه برنامه مختص کودک در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: بازخوانی رویدادهای انقلاب به زبان کودکانه و معرفی انقلاب در این برنامه از اهداف است.

این مسئول تاکید کرد: بازخوانی نقش خانواده‌ها در انقلاب و معرفی آنها از طریق برنامه‌های مختص خانواده ارائه می‌شود.

اروجی از بازخوانی زندگینامه شهدای انقلاب در برنامه‌های خاص خود خبر داد و ابراز داشت: این برنامه‌ها به تعداد 10 برنامه تولید و پخش می‌شوند.

وی از تولید و پخش یک هزار و 161 دقیقه برنامه در ایام دهه فجر در شبکه اشراق زنجان خبر داد و خاطر نشان کرد: 12 فیلم سینمایی هم در این ایام پخش می‌شود.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به پخش مجموعه از نفس افتاده در دهه فجر سال جاری ادامه داد: این مجموعه در 12 قسمت تهیه شده و پخش می‌شود.

این مسئول از آغاز پخش برنامه‌های ایام دهه فجر البته با شیب ملایم خبر داد و اضافه کرد: این برنامه‌ها تا 22 بهمن ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/73004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول