اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی قزوین خبر داد

آمادگی شبکه تعاون روستایی در تهیه سبد کالایی شرکت‌های قزوین

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: در راستای حمایت از مصرف‌کننده و حذف واسطه‌گری، شبکه تعاون روستایی این استان آماده است تا به سفارش کارخانه‌ها سبد کالایی کارکنان را تهیه و توزیع کند.

آمادگی شبکه تعاون روستایی در تهیه سبد کالایی شرکت‌های قزوین

ناطق معین‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: طی بازدید از دو کارخانه در شهرک کاسپین قزوین این سازمان آمادگی خود را در تهیه و توزیع سبد کالایی کارکنان با قیمت مناسب اعلام می‌دارد.

وی ادامه داد: طی این آمادگی قرار است تا تعاون روستایی سبد کالایی کارکنان سه شرکت را تهیه و توزیع کند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: همچنین در این بازدیدها نحوه تهیه کالا و نوع و کیفیت آنها تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌ها لازم انجام شد.

خرید مرکبات از منطقه شمال و عرضه آن در قزوین

سید اسماعیل آقاجانتبار نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در کمیته بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان قزوین و در راستای حذف واسطه‌گری  خرید مرکبات از منطقه شمال و عرضه آن در سطح این استان تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شد.

رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: طی تفاهم‌‌های به عمل آمده اکیپ‌هایی برای خرید مرکبات شامل سیب درختی و پرتقال از استان مازندران در نظر گرفته شده که به زودی صورت می‌گیرد.

آقاجانتبار ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این اقدام 200 میلیون تومان از محل اعتبارات و تسهیلات بانک‌ها و مشارکت اتحادیه‌ها تعیین شده است.

وی همچنین به خرید ذرت داخلی از منطقه خوزستان نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون سه هزار و 350 تن ذرت داخلی از سوی شرکت‌های تعاونی روستایی استان قزوین از تولیدکنندگان ذرت منطقه خوزستان خریداری شده و این طرح همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان قزوین همچنین از خرید و ذخیره‌سازی 83 تن سیب سرخ از منطقه سمیرم اصفهان خبر داد و گفت: این مقدار سیب در سردخانه بویین زهرا نگهداری شده و به منظور مرغوبیت به عنوان میوه شب عید توزیع می‌شود.

انتهای پیام/2667/ج30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول