اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمانشاه:

تقویم فرهنگ و هنر کرمانشاه تدوین شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: تقویم فرهنگ و هنر کرمانشاه با عنوان «بر امواج فرهنگ و هنر» تدوین و در این تقویم تمام جنبه‌های فرهنگی، هنری و دینی دیده شده است.

تقویم فرهنگ و هنر کرمانشاه تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه اظهار داشت: تقویم فرهنگ و هنر کرمانشاه با عنوان "بر امواج فرهنگ و هنر" تدوین شده و از این هفته اجرایی می‌شود. 

رحیمی‌زنگنه تاکید کرد: تدوین این تقویم در راستای انسجام در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و هنری استان کرمانشاه صورت گرفته است.

به گفته وی، یکی از ویژگی‌های کارهای فرهنگی هنری، استمرار آن است و تهیه برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری در قالب تقویم هفتگی فعالیت‌ها در طول سال موجب تاثیرگذاری مثبت و موثر خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: اجرای این کار علاوه بر تقویت هنرمندان رشته‌های تئاتر و موسیقی، شرایط مناسبی را برای پر کردن اوقات فراغت مردم کرمانشاه فراهم می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه در این تقویم تمام جنبه‌های فرهنگی، هنری و دینی دیده شده، گفت: هر یکشنبه راس ساعت 16 نشست‌های علمی، فرهنگی، هنری و ادبی شامل برنامه‌های نقد کتاب، شب شعر و نشست‌های علمی و تخصصی در مجتمع فرهنگی هنری انتظار شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رحیمی‌زنگنه ادامه داد: در این تقویم روزهای سه‌شنبه به اجرای تئاتر اختصاص داده شده و در حال حاضر عموم مردم می‌توانند ساعت 16 شاهد اجرای تئاتر در مجتمع انتظار باشند.

وی از اجرای کنسرت موسیقی در روزهای پنج‌شنبه هر هفته در راستای ادامه برنامه‌های این تقویم خبر داد و گفت: شروع این بخش نیز عصر امروز با اجرای کنسرت گروه هم‌نوازان حصار است.

به گفته این مسئول، برنامه اجراهای کنسرت موسیقی تا پایان سال راس ساعت 18.30 دقیقه و بعد از اذان مغرب تدوین شده و قیمت بلیت‌های هر کنسرت نیز متناسب با گروه موسیقی آن متفاوت خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری محفل‌های انس با قرآن کریم به‌صورت یک‌بار در هر ماه در روزهای چهارشنبه این تقویم خبر داد و افزود: سعی کرده‌ایم برای برگزاری این محفل‌ها از قاریان ممتاز کشوری دعوت کنیم.

وی یادآور شد: نخستین جلسه این محفل قرآنی نیز روز یکشنبه نهم بهمن سال‌جاری راس ساعت 16 در تالار انتظار کرمانشاه برگزار خواهد شد و دومین جلسه نیز روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن تقویم فرهنگ و هنر کرمانشاه در تالار انتظار، این مجتمع به پایگاهی برای علاقه‌مندان فرهنگ و هنر تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول