اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق دانشگاه ارومیه اعلام کرد

توسعه فیزیکی دانشگاه ارومیه در 8 سال گذشته

رئیس سابق دانشگاه ارومیه گفت: دانشگاه ارومیه در هشت سال گذشته از نظر فیزیکی توسعه قابل توجهی پیدا کرده است.

توسعه فیزیکی دانشگاه ارومیه در 8 سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسن صدقی عصر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه ارومیه اظهار داشت: ولایت فقیه که در راس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعریف شده است، در تمامی دولت‌های بعد از انقلاب به معنای واقعی و نه در شعار تبلور یافت.

وی با اشاره به اینکه همه این دولت‌ها بر مبنای تفکر اسلامی پایه‌ریزی می‌شوند، اضافه کرد: کشور ما در هیچ دولتی و در طول 33 سال گذشته به آزمایشگاه مکاتب انسان‌ساز و تفکرات دست‌ساز بشری تبدیل نشده است، به طوری که در همه زمینه‌ها موازین اسلامی پیشرو است.

وی با اشاره به اینکه از سال 1384 سکان هدایت دانشگاه ارومیه را در اختیار داشته است، ادامه داد: قبل از سال 84 دانشکده‌های این دانشگاه در 6 سایت مختلف و در محیط‌ هایی نامناسب و فاقد گاز، تلفن، فیبر نوری و .. فعال بود، ولی در حال حاضر فضایی به وسعت یک شهر ساخته شده است.

رئیس سابق دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه 220 هزار مترمربع وسعت این دانشگاه است، ادامه داد: ورزشگاه‌، مسجد، غذاخوری، ساختمان کلاس درس، ساختمان خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه در قالب این پروژه ساخته شده‌اند، به طوری که در هشت سال گذشته 110 میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه‌گذاری انجام گرفته است.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول