اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد

توسعه 20 هزار مترمربعی فضای دانشگاهی در اردبیل

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: 20 هزار متر مربع به فضای دانشگاهی محقق اردبیلی افزوده می‌شود تا این مجموعه با تنوع دانشکده‌ها و رشته‌های مختلف در خدمت نسل آینده باشد.

توسعه 20 هزار مترمربعی فضای دانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی صبح امروز در جلسه معاونان دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: فعالیت‌های عمرانی در دانشگاه محقق اردبیلی در سال‌های اخیر قوت گرفته به طوری که علاوه بر افزودن 18 هزار مترمربع به فضای دانشگاهی از لحاظ کیفی نیز تعداد رشته‌ها و قابلیت‌ و توانمندی‌ها آنها افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: مجوز ساخت 15 هزار متر‌مربع فضای دانشگاهی از هیئت امنای دانشگاه دریافت شده که انتظار می‌رود عملیات اجرایی آن در سال‌های آینده آغاز شود.

گنجی تصریح کرد: ما علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌های مستعد نیز در حال گسترش دانشکده‌های خود به عنوان زیرمجموعه دانشگاه محقق اردبیلی هستیم که این کار در مشگین‌‌شهر، گرمی، پارس‌آباد و خلخال انجام شده و یا در حال انجام است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: در حال حاضر دانشگاه محقق اردبیلی با داشتن دانشجویان و اساتید برجسته در تولید مقاله‌های علمی نقش پیشتازی خود را ایفا کردند به طوری که تعداد مقاله‌های علمی چاپ شده در مجلات معتبر دنیا در یک سال اخیر بیش از 20 برابر افزایش یافته است این در حالی است که تا قبل از این کمتر از 25 مقاله اساتید و پژوهشگران این دانشگاه در نشریات معتبر دنیا چاپ شده بود.

این مسئول حضور اساتید و پژوهشگران این دانشگاه در سمینارهای داخلی و خارجی، گسترش پهنای باند اینترنت به بیش از 15 مگابایت و فعال شدن ده‌ها شرکت دانش بنیان و فعال در حوزه فناوری‌های جدید را از اقدامات کیفی انجام شده در دانشگاه محقق اردبیلی برشمرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: علاوه بر این فعالیت‌ها دانشجویان ما در حوزه‌های فرهنگی، ارتقای بینش سیاسی، فعالیت‌های تشکل‌‌های انقلابی و ارزشی بسیار شاخص و ممتاز عملی کردند به طوری که این دانشگاه در فعالیت فرهنگی جزو پنج دانشگاه برتر معرفی شده است.

گنجی کسب رتبه ممتاز را در گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در محیط دانشگاهی محقق اردبیلی و کسب عنوان مدیر برتر از سوی مدیریت این دانشگاه را یادآور شد و ادامه داد: همه تلاش ما بر این است تا فعالیت ارزشی، اعتقادی، فرهنگی و حتی سیاسی در این دانشگاه قانون‌مند و مطابق با ارزش‌ها و مبانی دینی و اعتقادی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود یادآور شد: دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشگاه مادر استان اردبیل توانسته است ظرفیت عظیمی را در تحصیلات تکمیلی به وجود آورد که همچنان این روند رو به رشد است.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول