اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دریافت روپوش سفید

100 دانشجوی پزشکی شیراز وارد مقطع بالینی شدند

100 دانشجوی پزشکی شیراز در آیینی با دریافت روپوش سفید ورود خود را به مقطع بالینی جشن گرفتند.

100 دانشجوی پزشکی شیراز وارد مقطع بالینی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آیین روپوش سفید 100 نفر از دانشجویان ورودی مهر 89 دانشکده پزشکی شیراز با حضور رئیس این دانشگاه، مدیریت، معاونان آموزشی و فرهنگی و تعدادی از اساتید گروه‌های علوم پایه و بالینی دانشکده برگزار شد.

در این آیین رئیس این دانشگاه و معاون آموزشی پزشکی عمومی، پیرامون مسائل پیش روی دانشجویان در مقطع بالینی برای آنان توضیحاتی ارائه کردند.

این آیین با قرائت استدعانامه و اندرزنامه توسط استاد دکتر سید ضیاءالدین تابعی و همچنین قرائت گروهی سوگندنامه توسط دانشجویان ادامه یافت و پس از پوشاندن نمادین روپوش سفید به نمایندگان دانشجویان توسط اساتید، دانشجویان ورود به مقطع بالینی را جشن گرفتند.

مدیریت دانشکده پزشکی شیراز با توجه به ورود دانشجویان به بخش بالینی ، روپوش سفید و برخی وسایل پزشکی را به دانشجویان این ورودی اهدا کرد و دانشجویان نیز پس از گذراندن کارگاه اخلاق پزشکی و آشنایی با اصول حرفه‌ای اخلاق پزشکی در هشت روز، بر اساس برنامه در مقطع بالینی مشغول به ادامه تحصیل می‌شوند.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول