اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح سامانه هوشمند تاکسی اصفهان مطرح کرد

تبعیت پرداخت کرایه در سامانه هوشمند تاکسی از قوانین بانک ملی

مدیر طرح سامانه هوشمند تاکسی اصفهان گفت: در سامانه هوشمند تاکسی، پرداخت الکترونیکی کرایه‌ها از مکانیزم‌ها و قوانین بانک عامل تبعیت می‌کند.

تبعیت پرداخت کرایه در سامانه هوشمند تاکسی از قوانین بانک ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرهاد گلی ظهر امروز در نشست خبری، گفت: پروژه سامانه هوشمند تاکسی، گامی بلند به سوی شهر الکترونیک است و این سامانه با هدف رفاه و ایجاد امنیت و آسایش برای شهروندان در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی اصفهان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای سامانه هوشمند تاکسی، محاسبه دقیق کرایه توسط سامانه انجام و پرداخت می‌شود، ادامه داد: این سامانه با سه هدف مهم راه‌اندازی شده و محاسبه دقیق و عادلانه کرایه، پرداخت الکترونیکی کرایه و ارائه سرویس‌های الکترونیکی به شهروندان، تاکسی‌رانان و شرکت‌های حمل و نقلی از اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

مدیر طرح سامانه هوشمند تاکسی اصفهان با بیان اینکه در این سامانه پرداخت الکترونیکی از مکانیزم‌ها و قوانین بانک عامل تبعیت می‌کند، خاطرنشان کرد: بانک ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بانک عامل این طرح است و پرداخت کرایه‌ها در این سامانه با استفاده از اصفهان کارت و کارت‌های شتاب بانک صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه حذف پول خرد، کاهش زمان پرداخت کرایه و محاسبه دقیق کرایه از مهم‌ترین مزایای استفاده از این سامانه است، متذکر شد: راه‌اندازی این سامانه سبب برطرف شدن اتلاف زمان برای مسافران و رانندگان می‌شود.

گلی با بیان اینکه تابلو سقفی بخش دیگری از سامانه هوشمند تاکسی بوده و این تابلو دارای دو چراغ قرمز رنگ و دو چراغ سبز رنگ است، یادآور شد: روشن بودن چراغ سبز رنگ به مسافران اطلاع می‌دهد که تاکسی آماده سرویس‌دهی است.

وی با اشاره به اینکه روشن بودن چراغ قرمز رنگ نیز به این دلیل بوده که تاکسی به دلیل پر بودن ظرفیت، خرابی خودرو و سایر موارد آماده سرویس‌دهی نیست، تأکید کرد: تغییر رنگ چراغ تابلو‌‌ها نیز توسط سامانه به صورت خودکار صورت می‌گیرد.

مدیر طرح سامانه هوشمند تاکسی اصفهان در پایان با تأکید بر اینکه تابلوی سقفی وصل شده بر روی تاکسی از سرویس‌های الکترونیکی بوده که این تابلو نشان‌دهنده سرویس‌دهی تاکسی است، ابراز داشت: کمک به سلامت و بهداشت تاکسی‌ران و مسافر با حذف پول و کاهش زمان پرداخت کرایه از مزایای این سامانه است.

انتهای پیام/63004/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول