اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری خبر داد

جابه‌جایی 6.3 میلیون مرسوله پستی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری از جابه‌جایی 6 میلیون و 361 هزار و 526 مرسوله پستی در این استان خبر داد.

جابه‌جایی 6.3 میلیون مرسوله پستی در چهارمحال و بختیاری

حمیدرضا فضلعلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در حال حاضر 330 واحد پستی در سطح استان فعال است.

وی بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات این شرکت تأکید کرد و گفت: در حال حاضر این شرکت خدماتی از جمله قبول درخواست و توزیع گواهی تشخیص هویت صدور سند مالکیت شهری و روستایی، پلمب دفاتر و توزیع اخطاریه‌های برخی از بانک‌‌ها، توزیع کارت سوخت خودرو و موتورسیکلت و گازوئیلی را انجام می‌دهد.

فضلعلی‌پور ادامه داد: ایجاد باجه خدمات مشترکین کارت سوخت برای ارائه خدمات المثنی، مفقودی و به روز رسانی اطلاعات، سرویس خرید اینترنتی، ثبت نام مسکن مهر، ثبت‌نام اظهارنامه مالیاتی، ایجاد صندوق پست الکترونیکی و ایمیل پستی از دیگر این خدمات به شمار می‌رود.

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء کیفی خدمات پستی، گفت: ایجاد شاخص‌های ارزیابی کیفیت خدمات پستی در راستای افزایش رضایت مشتریان، بهبود و ارتقای سطح ارائه خدمات و پیگیری مستمر عملکرد شاخص‌های تعیین شده از مهم‌ترین این اقدامات محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: فراهم کردن شرایط و استقرار سیستم مدیریت کیفیت و انجام مقدمات اجرایی آن برای اخذ گواهینامه ISO، ایجاد سیستم مدیریت استراتژیک و ارزیابی امتیاز متوازن برای ارتقاء چهار وجه مالی، مشتریان، بهبود فرآیندها و آموزش و توسعه نیروی انسانی در پست بصورت متوازن از دیگر این اقدامات محسوب می‌شود.

فضلعلی‌پور از جابجایی 6 میلیون و 361 هزار و 526 مرسوله در استان خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 2 میلیون و 578 مرسوله صادر و بیش از 3 میلیون و 782 مرسوله وارده ثبت شده است.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول