اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان:

نشست هم‌اندیشی سالیانه هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان جمعه برگزار می‌شود

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: جلسه هم‌اندیشی سالیانه هیئت دوچرخه‌سواری این استان جمعه هفته جاری برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی سالیانه هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان جمعه برگزار می‌شود

کیوان لیمویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: روز جمعه جلسه هم‌اندیشی سالیانه هیئت دوچرخه‌سواری استان با حضور میهمانانی از فدراسیون دوچرخه‌سواری در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه کیکی هم با عنوان کیک دوستی هیئت دوچرخه‌سواری گذاشته می‌شود تا همبستگی جامعه دوچرخه‌سواری استان اصفهان نشان داده شود و علاوه بر این مقرر شده است تا عملکرد یکساله خودمان را همراه با انتقادات و پیشنهاداتی که جامعه دوچرخه‌سواری دارند دریافت کرده و در این جلسه مطرح کنیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان خاطرنشان کرد: هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان توانست رتبه دوم برترین هیئت‌های دوچرخه‌سواری کشور را کسب کند که قرار است این موضوع در این جلسه نیز عنوان شود.

لیمویی در پایان با بیان اینکه محمدرضا باجول، رئیس سابق هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان به فدراسیون رفته و نسبت به عملکرد هیئت اعتراض کرده است، تصریح کرد: فدراسیون هم در پاسخ به این ادعا رضایت کامل را از عملکرد هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان داشته است و رتبه هیئت را در کشور دوم اعلام کرد.

انتهای پیام/63020/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول