اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

هزینه 200 میلیون تومانی برای بازسازی استخر دولتی ساری

استخر مرحومه رنجبر ساری پس از بازسازی و تعمیرات اساسی بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با اعتبار 200میلیون تومانی افتتاح شد.

هزینه 200 میلیون تومانی برای بازسازی استخر دولتی ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، استخر مرحومه رنجبر ساری که در داخل مجموعه ورزشی داراب ساری قرار دارد امروز با حضور احمد سعادتمند و هاشم جمشیدپناه مدیرکل و معاون ورزش و جوانان استان، حسین بریمانی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، رضایی‌راد بخشدار مرکزی ساری و ... مورد بهره‌برداری مجدد قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری درباره افتتاح استخر مرحومه رنجبر ساری گفت: استخر مرحومه رنجبر به عنوان یکی از استخرهای دولتی در ساری است که برای بازسازی و تعمیرات حدود 200 میلیون تومان هزینه داشت.

حسین بریمانی با اشاره به طول کشیدن حدود چهار ماه از تعمیرات این مجموعه افزود: استخر مرحومه رنجبر از امروز آماده بهره‌برداری است و علاقه‌مندان می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

وی درباره هزینه‌های این مجموعه تصریح کرد: بخشی از این هزینه‌ها از تملک دارایی تن خواه اداره کل ورزش و جوانان، حمایت شهرداری و .... بوده که در آینده نزدیک محوطه و همچنین اتاق انتظار این مجموعه بازسازی می‌شود.

بریمانی در پایان با اشاره به مساحت حدود 2 هزار متری استخر مرحومه رنجبر ساری اظهار داشت: تمام امکانات اولیه استخر، کمد، جکوزی، سونا خشک و بخار، سقف کاذب، دیوار، فن و ... تعمیرات اساسی شدند و در اختیار هیئت نجات غریق ساری قرار گرفت.

انتهای پیام/86005/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول