اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

استخر سرپوشیده شهر آب‌بر افتتاح می‌شود

فرماندار طارم گفت: به مناسبت دهه فجر استخر سرپوشیده شهر آب‌بر افتتاح می‌شود.

استخر سرپوشیده شهر آب‌بر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی باقری بعدازظهر امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: جلسات کمیته برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر در شهرستان طارم برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 48 برنامه مختلف در سطح شهرستان طارم اجرا می‌شود، افزود: جشن‌های انقلاب نیز در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار طارم به افتتاح هفت پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان طارم اشاره کرد و بیان داشت: برای احداث این پروژه‌ها 60 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول مهم‌ترین این پروژه‌ها را افتتاح استخر سرپوشیده شهر آب‌بر اعلام کرد و گفت: برنامه‌های کامل دهه فجر در طول روزهای آینده ابلاغ می‌شود.

باقری با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز برای برنامه‌های دهه فجر زودتر از موعد به شهرستان طارم ارسال شود، اظهار کرد: همچنین از صدا وسیمای مرکز زنجان درخواست می‌شود در پوشش برنامه‌های دهه فجر عدالت را رعایت کنند.

در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری زنجان اظهار داشت: جلسات شهرستان زنجان در سه نوبت و هفت کمیته برنامه‌ریزی دهه فجر برگزار شده است.

علی کاظمی به فضاسازی مناسب دهه فجر در شهرستان اشاره کرد و افزود: اصناف استان زنجان در این مناسبت‌ها نسبت به گذشته بهتر عمل کنند.

وی به برگزاری برنامه نورافشانی ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و اذعان داشت: پیشنهاد می‌شود برنامه نورافشانی در چند نقطه شهر زنجان انجام شود.

سرپرست فرمانداری زنجان با اشاره به اینکه مراسم نورافشانی در میدان ارتش زنجان اجرا می‌شود، ادامه داد: در این نقطه از شهر ترافیک سنگینی ایجاد شده و مردم با مشکل مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/73008/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول