اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یورگن گده و دستیاران کنار گذاشته شدند

تداوم تلاش‌های آلومینیوم هرمزگان برای بقا با انتخاب نامجو مطلق

هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم هرمزگان در راستای تلاش برای بقای تیم فوتبال این باشگاه در لیگ دسته یک کشور، یورگن گده و دستیارانش را کنار و مجید نامجو مطلق را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد.

تداوم تلاش‌های آلومینیوم هرمزگان برای بقا با انتخاب نامجو مطلق

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم آلومینیوم هرمزگان که به عنوان نخستین تیم هرمزگانی در لیگ گذشته موفق به راهیابی به لیگ برتر کشور شد، تنها یک دوره را موفق به حضور در این لیگ شد.

این در حالی است که آلومینیوم در حالی که در لیگ جاری دسته یک فوتبال، سودای بازگشت مجدد به لیگ برتر را داشت، این روزها از حال و روز خوشی برخوردار نیست، و با 14 امتیاز از 14 بازی در رده دوازدهم گروه ب لیگ دسته یک قرار دارد.

گویا اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم پس از شکست هفته شانزدهم این تیم در مقابل یزدلوله که سومین شکست طلایی پوشان با هدایت یورگن گده آلمانی بود، با برکناری وی موافقت کرده است.

همچنین هیئت مدیره این باشگاه با برکناری تمامی اعضای کادر فنی این تیم موافقت و مجید نامجو مطلق بازیکن نام آشنای سال‌های پیش فوتبال کشور را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم المهدی انتخاب کرده است.

همچنین داوود حقدوست و مجید علیان به عنوان دستیاران این مربی نیز در تیم آلومینیوم حضور خواهند داشت.

مجید نامجو مطلق متولد 10 خرداد سال 1345 است و سابقه بازیگری در تیم‌های بانک ملی، استقلال، پاس، پرسپولیس، السد قطر، کشاورز و بالستیر خالسارا و همچنین مربیگری تیم فوتبال زیر 19 سال ایران، شهرداری بندرعباس، ابومسلم، استقلال تهران و مس کرمان را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/88001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول