اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ابرکوه:

کارکنان شهرداری برای خدمت به مردم هماهنگ می‌شوند

شهردار ابرکوه گفت: تلاش می‌کنیم با هماهنگی بین مجموعه‌ای، خود را برای ارائه خدماتی شایسته‌تر به شهروندان آماده کنیم.

کارکنان شهرداری برای خدمت به مردم هماهنگ می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حسین حاتمی صبح امروز در جلسه هماهنگی کارکنان شهرداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های سه ماهه کارکنان شهرداری که منافع مردمی را در پی خواهد داشت، اظهار داشت: خواستار ارائه عمکرد سه ماهه واحدهای شهرداری و جمع‌بندی آن برای ارائه به شورای اسلامی شهر هستیم.

وی افزود: عملکرد سه ماهه می‌تواند ملاک ارزیابی نسبت به آغاز کار و در دستور کار قرار دادن اقداماتی باشد که انجام نشده است.

حاتمی ادامه داد: جا دارد که تلاش‌های مضاعفی برای بهبود وضعیت شهرداری صورت گیرد و آن را به سمتی که برآیند مثبتی در بر داشته باشد، ارتقا داد.

وی با بیان اینکه دوایر شهرداری باید ضمن رعایت کامل مقررات اداری، در حوزه عملکردی خود تحول ایجاد کنند، اظهار داشت: واحدها همواره نوآوری‌ها و پیشنهادات جدید خود برای پیشرفت و تعالی شهرداری را ارائه کنند و سعی کنند به تمامی درخواست‌های مردمی چه مثبت و چه منفی، حتما پاسخ دهند.

حاتمی افزود: مسئولان کلیه دوایر باید مصوبات جلسات را پیگیری کنند، زیرا ملاک ارزیابی واحدها و تشویق‌ها و تنبیه‌ها بر اساس کارایی واحدها، همکاری‌ها و پیگیری و عدم پیگیری مصوبات خواهد بود.

جانشین شهردار ابرکوه نیز در این جلسه اظهار داشت: هدف از  برگزاری چنین جلساتی، همفکری و همدلی بیشتر بین کارکنان این مجموعه است.

سیدعلیرضا رسولی با بیان اینکه شهرداری رفاه کارکنان خود را مدنظر دارد، افزود: نوآوری و خلاقیت‌ها در کارها باید نمود پیدا کند و تعامل و هماهنگی‌ها بین دوایر و ارتباط مدیر دستگاه با مدیران واحدها نیز افزایش یابد.

وی ضمن تاکید بر ارائه گزارش عملکرد سه ماهه ادامه داد: برنامه‌ها و از جمله برگزاری جشن‌ها و برگزاری بزرگداشت دهه فجر باید با همت شهرداری و با برنامه‌ریزی و همکاری کارکنان به نحو احسن انجام شود.

در این نشست صمیمی، کارکنان شهرداری ابرکوه نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/2464/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول