اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی فارس خبر داد

دستگیری 20 هزار تبعه خارجی غیرمجاز در فارس

فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری 20 هزار تبعه بیگانه غیرمجاز در این استان خبر داد و گفت: دستگیری اتباع خارجی غیرمجاز در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

دستگیری 20 هزار تبعه خارجی غیرمجاز در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار داشت: یکی از موارد پیشگیری از وقوع جرائم، شناسایی و دستگیری اتباع خارجی غیرمجاز است، به همین دلیل این موضوع با جدیت در استان فارس دنبال می‌شود.

وی افزود: در 9 ماهه نخست سال جاری نزدیک به 20 هزار تبعه خارجی غیرمجاز در استان فارس توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی استان فارس اضافه کرد: بیشترین آمار دستگیری های این افراد در شهرستان‌های شیراز، داراب و لارستان بوده است.

سجادیان خاطرنشان کرد: دستگیری اتباع خارجی غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

720 کیلوگرم مواد افیونی در فارس کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس نیز از انهدام چهار باند مواد مخدر و کشف 720 کیلوگرم مواد افیونی در 72 ساعت گذشته خبر داد.

محمد اسماعیل مصری در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر و جلوگیری از ورود، ترانزیت و توزیع محموله‌های مواد افیونی، ماموران شهرستان‌های جهرم، لارستان و داراب در 72 ساعت گذشته چهار باند مواد مخدر را شناسایی و منهدم کردند.

وی افزود: در این راستا ماموران، 720 کیلوگرم مواد مخدر شامل 678 کیلو و 850 گرم تریاک، یک‌کیلو و 700 گرم هرویین و 40 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با اشاره به دستگیری 22 قاچاقچی در این مورد اذعان داشت: 10 خودرو و 26 تلفن همراه متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

انتهای پیام/‌2448/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول